خانهاخبار
هوآوی Mate 10 pro فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون است

هوآوی Mate 10 pro فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون است

چندی پیش هوآوی فبلت‌های جدیدش را برای رقابت با دیگر پرچم‌داران رونمایی کرد و به‌زودی وارد مرحله عرضه می‌شوند. این دو دستگاه Mate 10 و Mate 10 pro نام دارند. ولی نسخه پرو متأسفانه درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون ندارد. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۲۶

همان‌طور که از آن با خبرید، روز سه‌شنبه در رویدادی رسمی هوآوی از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد؛ هردو آنها بسیار مرغوب ‌و خوش‌دست هستند ولی تفاوت‌های‌کوچکی هم با یکدیگر دارند.  یکی از این تفاوت‌ها، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون است که فقط در نسخه عادی Mate 10 گنجانده شده‌است. شاید این فقدان برای همه خریداران نسخه Pro خوشایند نباشد. 

خوشبختانه هوآوی برای جبران این کمبود راهی اندیشیده است و علاوه بر ایرفون‌های USB-C یک آداپتور USB-C نیز درون جعبه Mate 10 pro قرار داده‌است. در نتیجه شما آزادید که ایرفون های USB-C یا نمونه های سنتی را استفاده کنید. 

لازم‌به‌ذکر است Mate 10 و Mate 10 Pro فعلا برای امریکا عرضه می‌شوند. با این‌حال، نسخه آنلاک هردو دستگاه در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند. در اروپا نیز Mate 10 Pro در اواسط ماه نوامبر با قیمت ۷۹۹ یورو عرضه می‌شود. این درحالی‌است که Mate 10 اواخر همین ماه یعنی اکتبر با قیمت ۶۹۹ یورو وارد بازار می‌شود. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)