خانهاخبار
فروش بیشتر iPhone 7 نسبت به iPhone 8 در آمریکا

فروش بیشتر iPhone 7 نسبت به iPhone 8 در آمریکا

طبق گزارش جان وین از KeyBanc Capital Markets، مردم آمریکا بیشتر از آیفون 8 تمایل به خرید آیفون 7 دارند. اپل همچنان آمار فروش iPhone 8 را اعلام نکرده، اما به‌نظر می‌رسد مدل جدید از زمان عرضه در اواخر سپتامبر موفقیت زیادی به‌دست نیاورده. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۲۵
image

نکته جالب‌تر هم دسترسی راحت به گوشی برای خرید بود، برخلاف سال‌های گذشته که تعداد بسیار زیادی از گوشی‌ها در روز‌های اول فروش می‌رفت و صف‌های طولانی تشکیل می‌شد.

بی‌شک عوامل بسیاری در فروش نه‌چندان موفق آیفون 8 دخیل هستند، از انتظار بسیاری برای عرضه iPhone X گرفته تا تفاوت‌های اندک نسبت به مدل‌های قبلی که کمتر کسی را برای ارتقا قانع می‌کند. به همه این‌ها صرفه‌جویی 150 دلاری با خرید آيفون 7 را هم اضافه کنید، احتمالا دلیلی برای خرید iPhone 8 نمی‌ماند!

پیش‌فروش آیفون 10 در تاریخ 27 اکتبر(برابر با 5 آبان) آغاز می‌شود و انتظار می‌رود فروش کم‌سابقه‌ای داشته باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

farshad

۱۳۹۶/۷/۲۵
جی سی ام با پایین اومدن قیمت ایفون8 و پلاس قیمت ایفون7 پایین میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرتون ایفون7 بدون گارانتی حدودا چقدر قیمتش میاد پایین
ممنون میشم اگه جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Yas

۱۳۹۶/۷/۲۵
اپل با معرفی هم زمان ایفون‌ X با ایفون ۸ و ۸ پلاس فروش مورد انتظار این دو ایفون‌ رو از بین برد......
و از اون طرف هم واقعا با تغییرات بسیار کمی که نسبت به ایفون ۷ و ۷ پلاس دارند اصلا خریدشون منطقی نیست و خریداران ایفون یا سری ۷ رو می گیرند یا منتظر ایفون‌ X می مانند...

Mahdi

۱۳۹۶/۷/۲۵
تفاوت بین ۷و۷ پلاس با ۸و۸ پلاس نیست تنها تفاوت میشه در همون سی پیو دانست البته خیلیها منتظر فروش ایفون ۱۰ هستن و مطمئنن فروش بالایی دار چون به روزتر