خانهاخبار
تصاویر رندر شده از مدل 2018 گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ

تصاویر رندر شده از مدل 2018 گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ

به‌تازگی، رندرهای سه‌بعدی از مدل 2018 گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ فاش شده است که طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر، همراه جی‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۷/۲۵

شرکت سامسونگ، به‌زودی از مدل 2018 گوشی‌های خانواده گلکسی A رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، انتشار شایعات و گمانه‏زنی‏ها پیرامون قابلیت‌های نسل بعدی این سری امری عادی است.

به‌تازگی رندرهای سه‌بعدی از مدل 2018 دو گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ منتشر شده است که طراحی میان‎رده‌های جدید کره‌ای‌ها را به نمایش می‌گذارد. در بدنه پشتی، شاهد طراحی براق به دلیل استفاده از پنل شیشه‌ای هستیم.

image

شرکت سامسونگ به دلیل حذف حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر، ناچار شده است تا دکمه‌ی Home را از لبه پایین صفحه‌نمایش حذف کند. حال، سنسور اثرانگشت به پشت گوشی و به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است. مدل 2018 گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 از یک دوربین استفاده می‌کند و البته نبود فلاش LED در رندرها، تنها به علت فراموش شدن آن‌ها توسط طراح این تصاویر بوده است.

image

در رندرهای به‌دست آمده، خبری از کلید فیزیکی بیکسبی که در شایعات گذشته به آن اشاره شده بود، نیست. همچنین درگاه یواس‌بی Type-C و جک 3.5 میلی‌‍متری صدا در لبه‌ی پایین گوشی جای گرفته است.

image

براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت سامسونگ احتمالاً دو گوشی جدید از سری گلکسی A را با تراشه اگزینوس 7885 به بازار عرضه خواهد کرد که چهار گیگابایت حافظه رم نیز برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. آن‌طور که در گمانه‌زنی‌ها اشاره شده است، گلکسی A5 و گلکسی A7 (مدل 2018) با نمایشگر Infinity Display عرضه خواهند شد. برخلاف گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8، میان‌رده‌های جدید سامسونگ فاقد نمایشگر لبه منحنی هستند.

image

هر دو مدل، به صفحه‎نمایش Full HD با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل (نسبت ابعاد 2 به 1) مجهز شده است. مدل جدید گلکسی A5 با نمایشگر 5.5 اینچی و گلکسی A7 با نمایشگر 6 اینچی راهی بازار خواهد شد. بلندگوی اصلی نیز روی لبه‌ی سمت راست گوشی و بالای کلید Power قرار دارد.

image

شرکت سامسونگ، احتمالاً به‌زودی از مدل 2018 گوشی‌های خانواده گلکسی A در اوایل سال آینده در نمایش CES 2018 در لاس وگاس رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

جاوید

۱۳۹۶/۷/۲۵
خیلی بهتره ک سامسونگ ۱ فکریم بحالِ ارتقاع حافظه داخلی (ROM) گوشیهاش بکنه.
واقعا ۱۶ و ۳۲ گیگ کفاف این همه حجم اطلاعات ورودی به گوشی ها رو نمیده و سر ۳صوت پرمیشن.برندهای رقیب پیشرو میتونن برای سامسونگ الگو باشن.
سامسونگ باور کن ضرر نمیکنی بلکه برعکس کاربران و طرفدارانتم خیلی بیشترم میشه.اگه میگی نه امتحانش مجانیه...

حسینی

۱۳۹۶/۷/۲۵
با سلام مثل اینکه دو دوربین هست سامسونگ واقعا شاهکار کرده با این خلاقیتش هم زیباتر دیده میشود و هم خیلی عالی هست دستش درد نکند ......در عکسهای دیده شده دگمه بیکسبی جداگانه دیده میشود نمی دانم چرا در این عکسها نداره ... با تشکر

حسینی

۱۳۹۶/۷/۲۵
با سلام و خسته نباشید خیلی عالی هستند کاش سامسونگ وسایل جانبی داخل جعبه اش از قبیل شارژ و ..... را رنگ مشگی بکند که هم زیباتر و ... میشود تشکر