خانهاخبار
سامسونگ دو گوشی گلکسی +J7 و گلکسی J7 Core را عرضه کرد

سامسونگ دو گوشی گلکسی +J7 و گلکسی J7 Core را عرضه کرد

شرکت سامسونگ، به‌تازگی دو گوشی گلکسی +J7 و گلکسی J7 Core را در فیلیپین عرضه کرده است. گلکسی +J7 با دوربین دوگانه همراه شده است و گلکسی J7 Core نیز نسخه ارزان‌قیمت‌تر گلکسی J7 به شمار می‌رود که مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری را به همراه دارد.
۱۳۹۶/۷/۲۴

شعبه فیلیپن سامسونگ موبایل، به‎تازگی دو گوشی جدید را به سری گلکسی J7 اضافه کرده است. گوشی میان‌رده گلکسی J7+، به دوربین دوتایی 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و سنسورها به ترتیب دریچه دیافراگم F1.7 و F1.9 دارند که جذب نور آن‌ها بالا خواهد بود.

استفاده از دو سنسور، باعث شده است تا میان‌رده جدید گلکسی J7+ از قابلیت Live Focus سامسونگ بهره بگیرد. با توجه به مشخصات گوشی گلکسی J7+، نحوه‌ی عملکرد این قابلیت مشابه با فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ است؛ می‌توانید پس‌زمینه تصاویر را حتی پس عکس‌برداری مات کنید. در برنامه دوربین، همچنین فیلترهای متحرک و استیکرهای جدید نیز گنجانده شده است.

image

در رابطه با مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده گلکسی J7+، باید گفت که این مدل در مقایسه با نسخه عادی گلکسی J7، چندین تفاوت دیگر نیز دارد. گلکسی J7+ به نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن Full HD مجهز شده است که تفاوتی با گلکسی J7 ندارد؛ البته، ظرفیت باتری در گوشی گلکسی J7+ کاهش یافته است و این مدل، از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که فوکوس ثابت دارد و به فلاش LED مجزا برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور مجهز شده است.

حافظه رم در گوشی گلکسی J7+ سامسونگ، تنها چهار گیگابایت است و این مدل میان‎رده با 32 گیگابایت حافظه ارائه می‌شود که البته می‌توانید با استفاده از حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. در صفحه رسمی سامسونگ به صورت مشخص به چیپ‌ست گوشی گلکسی J7+ اشاره نشده است اما اعلام شده که این تراشه هشت هسته‌ای بوده و از دو خوشه هسته پردازشی با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و 1.69 گیگاهرتز بهره می‌گیرد؛ با توجه به مشخصات چیپ‌ست، گمان می‌رود تراشه مذکور هلیو پی 25 مدیاتک باشد.

image

از دیگر مشخصات گوشی گلکسی J7+ می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای دو بانده b/g/n، بلوتوث 4.2، جک 3.5 میلی‌متری صدا و درگاه میکرو یواس‌بی 2.0 اشاره کرد. گوشی گلکسی J7+ در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد؛ همچنین رنگ صورتی نیز در تصاویر مشاهده می‌شود. سامسونگ میان‌رده جدید خود را با قیمتی در حدود 390 دلار عرضه می‌کند.

دیگر گوشی جدید از سری گلکسی J7، مدل J7 Core است که با نام J7 Nxt نیز در برخی از بازارها شناخته می‌شود. در مجموع به‌‌نظر می‌رسد که این مدل، نسخه ضعیف‌تر شده گلکسی J7 است.

image

گلکسی J7 Core سامسونگ از نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌گیرد که شرکت سازنده، رزولوشن صفحه‌نمایش را به HD (یا 1280 در 720 پیکسل) کاهش داده است. حافظه رم نیز بسیار محدود بوده و تنها 2 گیگابایت است. برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر خود، تنها 16 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت که البته بخشی از آن نیز به برنامه‌های پیش‌فرض اختصاص می‌یابد؛ با این‌حال، فضای اعلام شده قابل افزایش بوده و تنها باید از یک کارت حافظه میکرو SD استفاده کنید. ظرفیت باتری نیز به 3000 میلی‌آمپر کاهش یافته است و تراشه مورد استفاده در این گوشی، چیپ‌ست 14 نانومتری اگزینوس 7870 سامسونگ خواهد بود.

image

برای دوربین اصلی و سلفی، گوشی گلکسی J7 Core به ترتیب از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد؛ البته در گلکسی J7 Core، سنسور دوربین اصلی و سلفی به ترتیب دیافراگم F1.9 و F2.2 دارند و حساسیت آن‌ها به نور نیز کم‌تر است. هرچند، شرکت سامسونگ فلاش LED دوربین سلفی را در گوشی میان‌رده گلکسی J7 Core حفظ کرده است.

image

از دیگر مشخصات گوشی گلکسی J7 Core می‌توان به وای‌فای b/g/n، بلوتوث 4.1 و قابلیت ANT+ اشاره کرد. درگاه میکرو یو‌اس‌بی، جک 3.5 میلی‌متری صدا و پشتیبانی از دو سیم‏کارت، از جمله مشخصات گوشی گلکسی J7 Core سامسونگ به شمار خواهد رفت. سامسونگ میان‌رده جدید خود را در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد کرد که تنها 195 دلار در فیلیپین قیمت دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مموشی

۱۳۹۶/۷/۲۴
ارزش خرید نداره

مهدی

۱۳۹۶/۷/۲۴
سلام .کی وارد بازار ایران میشه j7+ یا C7 2017 هرچی که اسمش هست کسی میدونه میاد ایران یا نه؟؟؟؟

ارس

۱۳۹۶/۷/۲۴
آقای سامسونگ حداقل یه نگاهی به رقبات بکن و یه گوشی میان رده نسخه جهانی بزن که حداقل حافظه داخلیش 64 گیگ باشه.اگه تو خسته نشده ما که خسته شدیم ب حضرت عباس، ازین حافظه های کوچولو موچولوت.نترس ورشکسته نمیشه تازه مشتریهاتم زیادتر میشه.

محمد

۱۳۹۶/۷/۲۴
j7 core که چندین ماهه معرفی شده و در ایران هم موجوده-
j7+ هم در واقع C7 2017 هست که یک ماه پیش معرفی شد و در بازار فیلیپین و تایلند و مالزی با نام j7+ شناخته میشه