خانهاخبار
خبر خوش گوگل فوتوز برای کاربران نسل اول گوشی‌های پیکسل

خبر خوش گوگل فوتوز برای کاربران نسل اول گوشی‌های پیکسل

گوگل برای پرچم‌داران جدیدش امکان استفاده رایگان از فضای مجازی گوگل فوتوز را به صورت محدود فراهم آورده، اما پرچمداران نسل پیشین بدون محدودیت از این امکان بهره می‌برند.
۱۳۹۶/۷/۲۳

سال گذشته، هنگام عرضه گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، گوگل وعده داد که به دارندگان این دو گوشی فضای نامحدود رایگان برای ذخیره فیلم و تصویر در اپلیکیشن گوگل فوتوز اختصاص خواهد داد. به علاوه گوگل تا آن زمان، به محدودیت زمانی استفاده از این ویژگی اشارهای نداشت. این وعده برای دارندگان گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال نیز محقق شده اما تنها تا پایان سال 2020 این امکان فراهم خواهد بود. با این تفاسیر آیا کاربران نسل دوم پرچم‌داران گوگل تنها سه سال فرصت استفاده از فضای نامحدود را به صورت رایگان در اختیار دارند؟

گوگل در پاسخ به این سوال اعلام داشته که کاربران پس از سال 2020 نیز امکان استفاده از این ویژگی را خواهند داشت با این تفاوت که کیفیت عکس‌های ذخیره شده در فضای اپلیکیشن گوگل فوتوز نسبت به تصویر اصلی کمی کاهش می‌یابد.

در این صورت دارندگان گوشی‌های نسل اول گوگل به صورت دائم و نامحدود به این امکان دسترسی دارند حال اینکه کاربران گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال تنها سه سال از امکانات مشابه بهره‌مند خواهند شد. این اولین بار است که نسل پیشین پرچم‌داران یک کمپانی بزرگ همچون گوگل از امکانات بیشتری نسبت به نسل بعدی برخوردارند. البته به نظر می‌رسد کیفیت پائین‌تر دوربین‌های نسل پیشین باعث شده تا کیفیت عکس‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال هنگام آپلود کاهش نیابد. از همین این امکان به صورت نامحدود در اختیار این دسته از کاربران قرار گرفته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)