خانهاخبار
تصویر رندر شده Mate 10 Lite در رنگ آبی فاش شد

تصویر رندر شده Mate 10 Lite در رنگ آبی فاش شد

همچنان که به تاریخ معرفی سری Mate 10 هوآوی نزدیک می‌شویم، شایعه‌های بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. روز گذشته هم ایوان بلاس تصویر رندر شده تازه‌ای از Mate 10 Lite در رنگ آبی را منتشر کرد.
۱۳۹۶/۷/۲۳

کمتر از دو روز دیگر به معرفی رسمی گوشی‌های سری Mate 10 هوآوی باقی مانده است. روز گذشته تصویر رندر شده تازه‌ای از گوشی Mate 10 Lite هوآوی منتشر شد و نسخه آبی آن را به نمایش گذاشت. البته هنوز مشخص نیست که هوآوی قصد دارد دقیقا چند نسخه مختلف از سری Mate 10 را رسما معرفی کند اما پیش‌بینی می‌شود Mate 10 Lite یکی از گوشی‌های این سازنده باشد که صرف نظر از احتمال معرفی شدنش در روزهای آینده، با تاخیر و پس از عرضه سایر مدل‌های این خانواده وارد بازار می‌شود. این تصویر تازه و باکیفیت نمای بسیار خوبی از پنل جلو و پشت این گوشی را به نمایش می‌گذارد و ظاهرا بسیاری از شایعات را درباره طراحی ظاهری این نسخه، مورد تأیید قرار می‌دهد.

image

همان‌طور که می‌دانید،  تصاویر رندر شده این گوشی و سایر نسخه‌ها ازجمله Mate 10 Pro بارها در خلال هفته گذشته لو رفتند و یک فروشگاه اینترنتی اروپایی هم اطلاعات یکی از آن‌ها را پیش از موعد روی وب‌سایتش به اشتراک گذاشت. اغلب تصاویری که پیش‌تر منتشر شده بودند و همچنین اطلاعات لو رفته درباره Mate 10 Lite با این تصویر تازه در یک راستا قرار می‌گیرند و احتمال صحت آن را افزایش می‌دهند. درواقع حالا بیش از پیش مطمئن هستیم که این تصویر ممکن است دقیقا همان نسخه‌ای باشد که هوآوی قرار است به عنوان Mate 10 Lite رسما معرفی کند. برای مثال حالا می‌دانیم که این گوشی هم مانند اغلب گوشی‌های مدرن 2017 احتمالا بدون حاشیه طراحی شده است.

با توجه به اطلاعات لو رفته قبلی درباره گوشی مذکور باید بگوییم که Mate 10 Lite صفحه نمایش 5.9 اینچی با نسبت نمایش 18:9 و وضوح تصویر فول اچ‌دی 2160 در 1080 دارد. انتظار می‌رود این گوشی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و از پردازنده HiSilicon Kirin 659 قدرت بگیرد. به‌نظر می‌رسد این گوشی از ترند نوین 4 دوربین پیروی می‌کند و علاوه بر دوربین اصلی با لنز دوگانه، دو حسگر متفاوت سلفی در پنل جلو آن تعبیه شده است. دوربین اصلی آن احتمالا دو لنز 16 و 2 مگا پیکسلی دارد و لنزهای دوربین سلفی‌اش هم 8 و 2 مگا پیکسلی هستند. البته در برخی گزارش‌ها به لنز 13 مگا پیکسلی در پنل جلو هم اشاره شده است. حافظه داخلی Mate 10 Lite با کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقاست و باتری‌اش 3340 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این گوشی تازه احتمالا از پرداخت موبایلی NFC هم پشتیبانی می‌کند و جک هدفون 3.5 میلی‌متری‌اش حذف نشده است. فهرست مشخصات گوشی مذکور در وب‌سایت فروشگاهی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم نشان می‌داد که سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 و رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.1 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شود اما هوآوی چند روز پیش با انتشار تصویری تلویحا تأیید کرد که سری Mate 10 همگی به اندروید 8.0 اوریو مجهز خواهند بود. انتظار می‌رود گوشی Mate 10 Lite هوآوی ابتدا در اروپا و به قیمت 350 یورو معادل 415 دلار عرضه شود.

هوآوی قرار است Mate 10 Lite را به همراه Mate 10، Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Edition در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)