خانهاخبار
پرچمدار Nubia Z17S زد تی ای با نمایشگر بدون لبه و تراشه اسنپدراگون 835 معرفی شد

پرچمدار Nubia Z17S زد تی ای با نمایشگر بدون لبه و تراشه اسنپدراگون 835 معرفی شد

برند Nubia شرکت زدتی‌ای، به‌تازگی از گوشی پرچمدار جدید خود با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام رونمایی کرده است که با نمایشگر کشیده و چهار دوربین ارائه خواهد شد. قیمت پایه این گوشی، 450 دلار است.
۱۳۹۶/۷/۲۲

برند Nubia شرکت زدتی‏ای، به‎تازگی در یک رویداد خبری در چین از گوشی جدید Nubia Z17S رونمایی کرده است. همان‌طور که پیش‌تر در جی‌اس‌ام خواندید، در این مراسم گوشی میان‏‌رده Nubia Z17 MiniS نیز معرفی شده است.

گوشی Nubia Z17S با نمایشگر بدون لبه به بازار عرضه خواهد شد که این روزها به یک روند مرسوم در میان گوشی‎های هوشمند تبدیل شده است تقریباً هر کمپانی در بازار، حداقل یک گوشی بدون لبه عرضه کرده است؛ روند حذف‌ حاشیه‌های اضافی از اطراف نمایشگر توسط شرکت شیائومی و با عرضه گوشی Mi Mix آغاز شد.

image

گوشی پرچمدار Nubia Z17S به یک نمایشگر 5.73 اینچی با رزولوشن Full HD + مجهز شده است؛ نمایشگر این مدل، رزولوشن 1080 در 2040 پیکسل دارد و این موضوع باعث شده است تا در هر اینچ، 403 پیکسل وجود داشته باشد. برخلاف دیگر گوشی‌های هوشمند که صفحه‌نمایش آن‌ها نسبت ابعاد 18 به 9 دارد، Nubia Z17S رو مرز میان‌ گوشی‌های کشیده با نسبت ابعاد 18:9 و گوشی‌های عریض با صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 16 به 9 قرار دارد. در واقع نسبت ابعاد صفحه‎نمایش این گوشی، 17 به 9 است. نمایشگر گوشی پرچمدار Nubia Z17S از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‏‌کند و اشباع رنگ در آن‌، 96 درصد است.

یک لایه گوریلا گلس 4 روی نمایشگر گنجانده شده است که از صفحه‌نمایش در برابر خط و خش محافظت می‌کند. دکمه قرمز رنگ Home که به امضای Nubia روی محصولات این برند تبدیل شده بود، از گوشی Nubia Z17S به منظور کاهش حاشیه‏‌های اضافی اطراف نمایشگر و یک‌دست شدن پنل جلوی گوشی حذف شده است. سنسور اثرانگشت به همین جهت، اکنون روی پنل پشتی گوشی و در بالای لوگوی Nubia جای گرفته است.

image

گوشی پرچمدار Nubia Z17S از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده می‏کند که فرکانس هسته‏های پردازشی روی 2.45 گیگاهرتز تنظیم شده است و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 540 نیز پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد.

Nubia Z17S در دو نسخه با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. دوربین اصلی، یکی از مشخصه‌های محصولات برند Nubia است و پرچمدار این برند نیز از این موضوع مستقنی نخواهد بود؛ دو سنسور تصویر برای دوربین اصلی و دو سنسور برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است.

image

گوشی پرچمدار Nubia Z17S از دو سنسور 12 و 23 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که پیکسل‌هایی را به اندازه 1.4 میکرون به ثبت می‎رساند و روی لنز نیز از شش تیکه پلاستیکی استفاده شده است. دوربین اصلی از زوم اپتیکال 2 برابری پشتیبانی می‌کند و زوم دیجیتال 10 برابری ارائه می‎دهد. دوربین اصلی همچنین با قابلیتی مانند کاهش نویز به صورت سه‎بعدی همره شده است و روی لنزهای دوربین نیز پوششی از جنس گوریلا گلس قرار دارد.

برای دوربین اصلی، برند Nubia از موتور تصویر کاملاً جدید NeoVision 7.0 استفاده کرده است و قابلیت تصویربرداری پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی برای دوربین اصلی دوگانه گوشی پرچمدار Nubia Z17S درنظر گرفته شده است.

ثبت تصاویر سلفی به کمک دو سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز واید با زوایه دید 80 درجه و دریچه دیافراگم F2.2 امکان‎پذیر خواهد کرد. دوربین سلفی همچنین از تصویربرداری بوکه به منظور مات کردن سوژه تصاویر در هنگام عکاسی پشتیبانی می‎کند. قابلیت Beauty Mode نیز برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است.

image

گوشی پرچمدار Nubia Z17S از یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعت که دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست، بهره می‎گیرد و به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 26 واتی، شارژ باتری تا 50 درصد در طی 25 دقیقه افزایش خواهد یافت. شرکت سازنده مدعی است که باتری 3100 میلی‌آمپر ساعت گوشی Nubia Z17S تا یک روز و نیم شارژدهی خواهد داشت و حالت NeoPower 3.0 به منظور نظارت روی شارژ باتری و جلوگیری از هدر شدن آن، برای گوشی پرچمدار Nubia Z17S  درنظر گرفته شده است.

گوشی پرچمدار Nubia Z17S با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، 2999 یوآن (456 دلار) قیمت‌‏گذاری شده است و نسخه قدرت‌مندتر آن با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 3999 یوآن (601 دلار)  به فروش خواهد رسید. برند Nubia درنظر دارد تا گوشی پرچمدار جدید خود را در دو رنگ طلایی مشکی و آبی عرضه نماید. این گوشی در حال‌حاضر برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است و از 19 اکتبر در بازار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ALI

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
سلام
دوستان در خرید گوشیهای زد تی ای اصلا شک نکنید چون گوشیهای قدرتمندی داره.من چند مدل پایینترشو دارم و خوب کا میکنند.
ممنونم

فرزاد

۱۳۹۶/۸/۱
قشنگه..!