خانهاخبار
64% مردم آمریکا صاحب حداقل یک محصول از اپل هستند

64% مردم آمریکا صاحب حداقل یک محصول از اپل هستند

وب‌سایت CNBC تحقیقاتی در زمینه میزان مالکیت و استفاده آمریکایی‌ها از محصولات کمپانی اپل در این کشور انجام داده است که نتایج جالب توجهی را نشان می‌دهد. ظاهرا میزان استفاده مردم از محصولات این غول تکنولوژی در سال‌های اخیر با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است.
۱۳۹۶/۷/۲۰

محصولات اپل امروزه در همه نقاط آمریکا در دسترس عموم قرار دارند. طبق نتیجه تحقیقات CNBC All-America Economic حالا حدودا 64% از آمریکایی‌ها حداقل یک محصول ساخت اپل دارند و این آمار یعنی هر خانواده به‌طور متوسط صاحت تعداد 2.6 محصول اپل است. البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که جمعیت آماری در این تحقیق متشکل از تنها 800 نفر بوده است که تعداد آن نسبت به جمعیت کل آمریکا زیاد نیست.

image

نتیجه 64% در این تحقیق تازه کاملا تعجب‌برانگیز است چراکه نتیجه آن در سال 2012 معادل 50% درصد بود و ظاهرا رشد چشمگیری داشته است.

البته این آمار بدین معنی نیست که همه افراد صاحب محصولات اپل هستند. درواقع بسیاری از شهروندان آمریکایی ادعا می‌کنند که توانایی خرید محصولات این سازنده را ندارند.

میزان خرید محصولات اپل در میان مردم به عواملی مانند سطح درآمد، سن، نژاد، جنسیت و موقعیت مکانی وابسته است - بیش از نیمی از افراد همه این جوامع آماری گفته‌اند که صاحب حداقل یک محصول از اپل هستند. نرخ مالکیت این محصول‌ها تنها در گروه‌های معدودی مانند بازنشسته‌ها، خانم‌های بالای 50 سال و افرادی با درآمد کمتر از 30000 دلار، کمتر از 50% گزارش شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی‌های آیفون در میان افراد ثروتمند و پردرآمد از محبوبیت بیشتری برخوردارند. 87% از خانوارهای آمریکایی با سطح درآمد 100000 دلار سالانه، صاحب حداقل یک محصول اپل هستند. این گروه ثروتمند در مقایسه با گروه کم درآمدی که تنها یک دستگاه اپل در خانوارشان وجود دارد، حدودا 4.7 دستگاه از این سازنده را در اختیار دارند.

جالب است بدانید که خانواده‌های آمریکایی‌ ساکن ایالات غربی این کشور صاحب حدودا 3.7 دستگاه اپل هستند درحالی که این تعداد برای جنوبی‌ها معادل 2.2 است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)