خانهاخبار
رندرهای فاش شده از مدل 2018 گلکسی A5، طراحی بدون لبه آن‌را تأیید می‌کند

رندرهای فاش شده از مدل 2018 گلکسی A5، طراحی بدون لبه آن‌را تأیید می‌کند

به‏‌تازگی، تعدادی تصویر از کیس مدل 2018 گوشی گلکسی A5 سامسونگ به‌دست آمده است که تأیید می‌کند این مدل با طراحی بدون لبه به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه جی‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۷/۲۰

گوشی‌های کشیده با حاشیه‎های بسیار باریک، این روزها به یک «الگو» در میان سازندگان تبدیل شده است. این روند حتی باعث شده است تا شرکت‌هایی مانند ال‌جی و هوآوی، تحت‎تاثیر قرار بگیرند؛ به طوری ‌که ال‌جی با گوشی LG Q6 و هوآوی با محصولاتی نظیر Maimang 6 و Honor 7X، نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 18:9 را به میان‏‌رده‌های خود آورده‌‏اند.

سامسونگ نیز درنظر دارد تا مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A را با نمایشگر بدون حاشیه و کشیده Infinity Display عرضه نماید. برای اطلاع، بد نیست بدانید که از این صفحه‌نمایش در حال‌حاضر روی گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 استفاده می‎شود.

image

به‌تازگی، تعدادی کیس از گوشی گلکسی A (مدل 2018) به‌دست آمده است که طراحی میان‌رده جدید سامسونگ را با حاشیه‌های باریک به نمایش می‎گذارد. در نگاه اول، می‌توان گفت که مدل 2018 گوشی‎های گلکسی A مانند گلکسی اس 8 خواهد بود؛ البته شرکت سامسونگ به دلیل کاهش هزینه‌ها، از نمایشگر لبه منحنی برای میان‎رده‎های جدید خود استفاده نکرده است.

با دقت در تصویر فاش شده از پشت کیس، دکمه‌ی بیکسبی نیز تأیید می‌شود. شرکت سامسونگ، گوشی‌های پرچمدار 2017 خود را به این دکمه مجهز کرده است که برای فراخوانی دستیار صوتی بیکسبی کاربرد دارد.

image

با توجه به حذف حاشیه‏‌های اضافی، هیچ خبری از دکمه‌ی فیزیکی Home در پنل جلوی گوشی نیست. همچنین در پشت کیس‌ها، بریدگی بزرگ دیده می‎شود که احتمالاً به دوربین اصلی و سنسور اثرانگشت اختصاص خواهد یافت. با توجه به ابعاد این بریدگی، بعید است مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A به دوربین دوگانه مجهز شده‌ باشند.

کیس‌های دیگری که از مدل 2018 گوشی گلکسی A7 به‎دست آمده بود، طراحی مشابهی را برای این گوشی یادآور می‌شد؛ به همین جهت، انتظار داریم گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 که طراحی بدون لبه دارند، از نظر شکل ظاهری مشابه باشند و تنها ابعاد آن‌ها، این دو گوشی را از یک‎دیگر متمایز کند.

image

شرکت سامسونگ، احتمالاً از مدل جدید گوشی‌های گلکسی A در اوایل سال 2018 رونمایی خواهد کرد. شایعات نشان می‌دهد که تغییرات صورت گرفته در این سری از جمله حذف حاشیه‌های اضافی نمایشگر، حافظه رم بیشتر و پردازنده قدرت‌مندتر، احتمالاً باعث خواهد شد تا شرکت سامسونگ قیمت میان‌رده‌های جدید خود را به طور قابل‌توجهی نسبت به نسل قبل افزایش دهد. گزارش پیشین وب‌سایت SamMobile، به این موضوع اشاره دارد که مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A با سیستم‌عامل قدیمی اندروید نوقا 7.0 به بازار عرضه خواهد شد.

البته باید توجه داشت که این شایعات به صورت رسمی توسط شرکت سامسونگ تأیید نشده است. به همین جهت، احتمال دارد نسخه‌ی به‌روز شده سری گلکسی A با مشخصات متفاوت راهی بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Komeil

۱۳۹۶/۷/۲۲
اقای شکورب چرا نظر منو ثبت نکردی؟؟؟؟

آرمان

۱۳۹۶/۷/۲۱
سلام از زمان S8 بعد بعد هر گوشی سامسونگ با رنگ مشکی شارژ مشکی داره و دوربین هم به دلیل پتنت بودن قابل تغییر نیست.
به نظر من که گوشی همین الانشم خیلی زیباست!

Komeil

۱۳۹۶/۷/۲۱
نباید سامسونگ این کارو بکنه من الان اس۸ پلاس دارم اون وقت دیگ فرق بین گوشی من با A5 چیه اخه؟؟؟؟سامسونگ نکن این کاروووو

Komeil

۱۳۹۶/۷/۲۱
داداش شارژر s8 مشکیه دیگ اما کاش فقط گوشی های سری s بدونه لبه باشه

Mahdi

۱۳۹۶/۷/۲۰
اگه قرار باش قیمت مثلا A7 نزدیک دو میلیون یا بیشتر باش نمیرزه یک همچین پولی برای یک میان رده داد اون موقع زمانن که شرکتها در حال معرفی گوشی نسل تازه خودشون هستن و صدرصد پرچمداران حال حاضر قیمتشون افت میکن و با این پول میشه یک گوشی قویتر و پرچمدار خرید اصلا سیاست میان رده یعنی گوشیهای با امکانات نصبت خوب اما قیمت مناصب برای قشر متوسط و ضعیف