خانهاخبار
احتمال معرفی یک گوشی Honor جدید در 14ام آذر

احتمال معرفی یک گوشی Honor جدید در 14ام آذر

کمپانی Honor، زیرمجموعه هوآوی، قرار است یک نسخه تازه از سری Note ار در آینده نزدیک معرفی کند. این سازنده دعوت‌نامه‌هایی برای برگزاری یک رویداد رسمی در تاریخ 5 سپتامبر منتشر کرده اما به نام گوشی موردنظر اشاره نکرده است. حدس می‌زنیم این گوشی مرموز همان Note 9 باشد.
۱۳۹۶/۷/۲۰

همان‌طور که می‌دانید، Honor برند زیرمجموعه هوآوی است که معمولا گوشی‌های ارزان‌تری عرضه می‌کند. همچنین لازم است بگوییم این گوشی‌ها اغلب از طراحی و مشخصات فنی بسیار جالب توجهی بهره می‌برند اما توزیع عمومی‌شان در بازارهای جهان به گستردگی گوشی‌های هوآوی اجرا نمی‌شود.

البته این برند سال گذشته گوشی پرچم‌دار Honor 9 را وارد بازار کرد که برخلاف بسیاری از گوشی‌های میان رده Honor، وارد بازار اغلب کشورهای جهان شد. Honor مانند سایر سازندگان نامی ازجمله سامسونگ و ال‌جی، سری پرچم‌دار دیگری هم معرفی می‌کند. آخرین گوشی از این سری Honor Note 9 نام دارد که قرار بود در ماه سپتامبر رسما رونمایی شود اما ظاهرا معرفی آن با تأخیر مواجه شده است.

image

کمپانی مذکور امروز دعوت‌نامه‌هایی را برای برگزاری رویداد معرفی رسمی یکی از محصولاتش ارسال کرده اما به نام آن اشاره نکرده است. حدس می‌زنیم با توجه به تأخیر معوقه معرفی گوشی Note 9، رویداد مذکور به همین محصول مرتبط باشد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، این گوشی هم از محبوب‌ترین ترند طراحی سال 2017 یعنی صفحه نمایش بدون حاشیه پیروی می‌کند. تصویر گوشی در این پوستر به وضوح دیده نمی‌شود و تنها شاهد طرح کلی آن هستیم اما با توجه به نسبت صفحه نمایش به فریم می‌توانیم حدس بزنیم که با یک گوشی بزرگ با نسبت نمایش جالب توجه مواجه هستیم. همین موضوع باعث می‌شود پیش‌بینی کنیم که گوشی موردنظر همان Honor Note 9 است. کمپانی Honor سال گذشته مدل Note 8 را با صفحه نمایش 6.6 اینچی معرفی کرد و درباره Note 9 هم پیش‌بینی شده بود که احتمالا از طراحی بدون حاشیه پیروی می‌کند.

image

اگر این حدسیات صحت داشته باشند، ممکن است Honor از روند قبلی مایکروسافت در نام‌گذاری گوشی‌هایش پیروی کند و این نسخه تازه را Note 10 بنامد. در گوشه پایین سمت چپ پوستر دعوت‌نامه رسمی مربوط به این گوشی، هشتگ نامفهومی دیده می‌شود که مشخص نیست رقم 10 را نشان می‌دهد یا منظورش حروف i وo در اندازه بزرگ است. از طرفی به معرفی رسمی سری Mate 10 نزدیک می‌شویم و Honor ممکن است قصد داشته باشد این دو سری را با عدد 10 همگام کند.

همچنین ممکن است این هشتگ نوعی تجسم نمایشی از دوربین دوگانه اصلی در گوشی مذکور باشد که درواقع به دوربین گوشی Mate 10 هم شبیه است اما به جای چینش عمودی، به‌صورت افقی طراحی شده است. آخرین احتمال ممکن درباره این پوستر هم این است که شاید به گوشی کاملا تازه‌ای به جز Note مربوط می‌شود. این احتمال چندان منطقی به نظر نمی‌رسد اما نمی‌توان آن را به کلی رد کرد. جالب است به این نکته هم اشاره کنیم که صرف نظر از همه احتمالات گفته شده، Honor از این گوشی به عنوان Honor Bond در دعوت‌نامه‌اش نام برده است که حدس می‌زنیم اسم رمز آن باشد.

رویداد معرفی این گوشی قرار است 5 دسامبر (14 آذر) در لندن برگزار شود. فرصت زیادی تا آن زمان باقی مانده است و احتمالا در این مدت شایعه‌ها و خبرهای بیشتری درباره‌اش منتشر خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)