خانهاخبار
جزئیات بیشتر از قابلیت ترجمه آنی هدست بی‌سیم Pixel Buds گوگل

جزئیات بیشتر از قابلیت ترجمه آنی هدست بی‌سیم Pixel Buds گوگل

هدست‌ بی‌سیم Pixel Buds گوگل به‌تازگی معرفی شده است و از قابلیتی برای ترجمه آنی جملات بهره می‌گیرد. اما با کمک این هدست، چه زبان‌هایی به صورت آنی ترجمه خواهند شد؟
۱۳۹۶/۷/۱۸

یکی از مهم‌ترین قابلیت‎های هدست‏ بی‎سیم جدید Pixel Buds گوگل، امکان ترجمه آنی زبان‌های مختلف به یک‎دیگر است. هدست بی‌سیم Pixel Bud جملات شما را به یک زبان دیگر ترجمه خواهد کرد و پاسخ طرف مقابل نیز، به زبانی که بر آن تسلط دارید؛ ترجمه خواهد شد. بدین شکل، می‌توانید به راحتی با مردم در کشورهای مختلف صحبت کنید.

image

Pixel Buds به کاربران اجازه می‌دهد تا با مردم مختلف، گفت‌وگوی دو طرفه داشته باشند. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این هدست بی‌سیم به کاربران اجازه می‌دهد تا به زبانی که به آن مسلط نیستند؛ گفت‎وگو نمایند. بدین منظور، کافی است مشخص کنید که Pixel Buds جملات شما را به چه زبانی ترجمه نماید. سپس باید دست خود را روی گوشی سمت راست نگه داشته و جملات خود را به منظور ترجمه بیان کنید. هنگامی‌که طرف مقابل نیز به حرف‌های شما پاسخ بدهد، ترجمه جملات وی توسط Pixel Buds به زبان شما پخش خواهد شد.

اما هدست بی‌سیم Pixel Buds می‌تواند به چه زبان‌هایی صحبت کند؟ در حال‌حاضر، این هدست بی‌سیم از 40 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند که لیست آن‌ها در ادامه آمده است:

  1. آفریقایی
  2. ژاپنی
  3. عربی
  4. خِمِر
  5. ارمنی
  6. کره‌ای
  7. بنگالی
  8. لاتین
  9. لتونی
  10. کاتالونی
  11. نپالی
  12. چینی
  13. نروژی
  14. کرواتی
  15. لهستانی
  16. زبان چِک
  17. پرتغالی
  18. دانمارکی
  19. رومانیایی
  20. هلندی
  21. روسی
  22. انگلیسی
  23. صربی
  24. فنلاندی
  25. سینهالی
  26. فرانسوی
  27. اسلواکی
  28. آلمانی
  29. اسپانیایی
  30. یونانی
  31. هندی
  32. سوئدی
  33. مجارستانی
  34. تامیلی
  35. ایسلندی
  36. تایلندی
  37. اندونزیایی
  38. ترکیه‌ای
  39. ایتالیایی
  40. ویتنامی

در رابطه با هدست بی‎سیم جدید گوگل، باید اشاره کرد که Pixel Buds تا پنج ساعت شارژدهی دارند که برای شارژ آن‎ها، هدست‏ بیسیم جدید گوگل در کیس شارژ قرار خواهد دارد و سپس، باید کیس شارژ را به یک کابل با اتصال USB Type-C متصل نمایید. البته کیس شارژ برای 24 ساعت، می‌تواند هدست‎های بی‌سیم Pixel Buds را بدون نیاز به شارژر اضافی شارژ نماید که قابل قبول است.

image

هدست‌های بی‌سیم جدید گوگل از دستیار صوتی Google Assistant استفاده می‌کند و می‌توانید بر آهنگ در حال پخش نظارت داشته باشید. براساس اعلام رسمی گوگل، Pixel Buds با تمامی گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید 6.0 و بالاتر، سازگاری خواهد داشت و گوگل این هدست‌ها را در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می‌کند. هدست بی‌سیم Pixel Buds گوگل، با قیمت 159 دلار وارد بازار خواهد شد و به دنبال رقابت با ایرپادهای بی‌سیم اپل است؛ البته برخلاف ایرپادهای اپل، گوشی‌های Pixel Buds با یک سیم به یک‌دیگر متصل شده‌اند و به همین جهت، نیازی به نگرانی وجود ندارد که ممکن است گوشی‌ها از گوش شما جدا شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Fallah

۱۳۹۶/۷/۱۸
سلام یعنی بعضی ها بجای اینکه خوشحال باشند که همچین فناوری هست میشه استفاده کرد .نشستن فقط ایراد می گیرند .اخه مهندس فیلسوف براز بیاد همه بخرند بعد اگر فارسی نداشت بعد نظر بده واقعا متاسف هستم برای بعضی ها

فرزاد

۱۳۹۶/۷/۱۸
درود
خیلی مسخره اس.زبان فارسی نداره.نپالی یاحمری که اصلا نمیدونم کجای زمینه رو داره فارسی نداره.خدمات گوگلم که خیلیاش رو برای ایرانی ها خارج از دسترس شده.اون وقت یه عده از دوستان میان از این شرکتا جوری دفاع میکنن انگار ماله پدرشونه.