خانهاخبار
گوشی ZenFone 4 Selfie Lite رسما معرفی شد

گوشی ZenFone 4 Selfie Lite رسما معرفی شد

ایسوس پس از معرفی سری ZenFone 4 و سه نسخه اختصاصی Selfie، روز گذشته گوشی ZenFone 4 Selfie Lite را رسما در فیلیپین معرفی کرد. سطح مشخصات داخلی این نسخه نسبت به سایر نسخه‌های این سری پایین‌تر است.
۱۳۹۶/۷/۱۶

همان‌طور که احتمالا باخبر هستید، کمپانی ایسوس روند ویژه‌ای برای معرفی گوشی‌های هوشمندش در پیش گرفته است. این سازنده هر سال چند گوشی پیان رده تا پرچم‌دار را از سری ZenFone با پسوندهای مختلف معرفی می‌کند. درست زمانی که فکر می‌کردیم دیگر با همه نسخه‌های مختلف ZenFone 4 امسال آشنا شده‌ایم، ایسوس یک گوشی تازه دیگر از سری Selfie را به نام ZenFone 4 Selfie Lite معرفی کرد. پیش‌ازاین هم شاهد معرفی نسخه‌های سلفی دیگری به نام‌های ZD553KL و ZB553KL بودیم و پیشرفته‌ترینشان هم به نام Pro ZenFone 4 Selfie رونمایی شد.

image

این نسخه تازه در حال حاضر در فهرست محصولات وب‌سایت فیلیپینی کمپانی ایسوس قرار گرفته و بسیاری از ویژگی‌های آن ازجمله حسگر 13 مگا پیکسلی سلفی با گشودگی لنز 2.0 و فلش LED با نسخه ZB553KL مشترک است. ظاهرا دوربین اصلی آن هم در پنل پشتی به یک لنز 13 مگا پیکسلی دیگر مجهز شده اما ایسوس جزئیات دیگری درباره آن منتشر نکرده است. گوشی مذکور همچنین صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد که به وضوح تصویر آن اشاره نشده است اما حدس می‌زنیم 720p باشد.

ZenFone 4 Selfie Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 425 با CPU 4 هسته‌ای از نوع Cortex-A53 قدرت می‌گیرد و احتمالا پسوند Lite هم به همین خاطر به نامش افزوده شده است. دو نسخه دیگر سری سلفی به اسنپ‌دراگون 430 با پردازنده 8 هسته‌ای از نوع Cortex-A53 با قدرت فرکانس حداکثر 1.4 گیگاهرتز مجهز شده‌اند و Selfie Pro هم از اسنپ‌دراگون 625 با CPU 8 هسته‌ای Cortex-A53 با قدرت فرکانس حداکثر 2.0 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. مقدار رم هم در Selfie Lite به 2 گیگابایت کاهش پیدا کرده و قرار است در دو نسخه با حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایت عرضه ‌شود.

image

به‌جز تغییراتی که به آن‌ها اشاره کردیم، ZenFone 4 Selfie Lite در همان ابعاد دو نسخه معمولی دیگر این سری یعنی 155.7 × 75.9 × 7.9 میلی‌متر ساخته می‌شود و ظرفیت باتری‌اش 3000 میلی‌آمپر است. سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری ZenUI ایسوس به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب می‌شوند.

گوشی مذکور قرار است در خلال ماه جاری (اکتبر) به قیمت حدودا 156 و 176 دلار وارد بازار کشور فیلیپین شود. هنوز مشخص نیست آیا نسخه Selfie Lite با این کانفیگ اختصاصی به بازار سایر کشورها هم راه می‌یابد یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)