خانهاخبار
مشخصات میان‏‎رده جدید HTC با نام U11 Life فاش شد

مشخصات میان‏‎رده جدید HTC با نام U11 Life فاش شد

به‌تازگی، یک شایعه‌پرداز در توئیتر مشخصات‌فنی میان‏رده جدید اچ‌تی‏‌سی را با نام U11 Life فاش کرده است. بر همین اساس، این گوشی به نمایشگر 5.2 اینچی Full HD و تراشه اسنپدراگون 630 مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۷/۱۵

پس از توافق اچ‏تی‏سی با شرکت گوگل مبنی بر استخدام بیش از دو هزار نفر از تیم تحقیق و توسعه این شرکت در شرکت گوگل، تأییدیه رسمی مبنی بر عرضه حداقل یک پرچم‌دار جدید با برند «اچ‌تی‌سی» در سال آینده ارائه شد.

البته به‌‏نظر می‌رسد که این توافق، تأثیری روی دیگر گوشی‌های شرکت اچ‏‌تی‏‌سی نگذاشته است و این سازنده تایوانی، همچنان درنظر دارد تا یک میان‏رده جدید را معرفی نماید. گوشی جدید اچ‎تی‎سی که U11 Life نامیده می‌شود، در شایعات پیشین فاش شده است و نمی‌توان آن‏را یک محصول کاملاً جدید به شمار آورد. با این‎حال، یک شایعه‌‏پرداز معروف با نام LIalTooFeR مشخصات نهایی گوشی میان‎رده U11 Life را فاش کرده است تا با این مدل بیشتر آشنا شویم.

image

براساس اطلاعات به‎دست آمده، گوشی U11 Life یک مدل مبتنی بر پروژه «اندروید وان» گوگل خواهد بود؛ به همین جهت، فاقد شخصی‏‌سازی‌‏های شرکت اچ‎تی‌سی است. تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام، قدرت پردازشی گوشی جدید U11 Life را تأمین خواهد کرد؛ این مدل به سه گیگابایت یا چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و شرکت سازنده درنظر دارد تا آن‏را در دو مدل با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه نماید.

نمایشگر 5.2 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، از دیگر مشخصات میان‏‌رده جدید HTC با نام U11 Life است. این مدل به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و از یک سنسور 16 مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‏‌کند.

شرکت HTC درنظر دارد تا گوشی جدید خود را با باتری 2600 میلی‎آمپر ساعت ارائه دهد که با توجه به مشخصات کلی این مدل، چندان بد نیست. قابلیت اج سنس (Edge Sense) نیز از گوشی U11 به نسخه «ارزان‌قیمت‌تر» آن به ارث رسیده است؛ به کمک این قابلیت، می‏‌توانید برنامه‎ها را با فشردن لبه‏‌های گوشی اجرا کنید. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 از دیگر مشخصاتی به شمار می‏‌رود که شرکت اچ‌‏تی‌‏سی برای میان‏‌رده جدید خود یعنی U11 Life درنظر گرفته است.

هنوز مشخص نیست که گوشی U11 Life چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که با توجه به شایعات گذشته، میان‏‌رده جدید اچ‌‏تی‌‏سی در دو مدل با نسخه خالص سیستم‎عامل اندروید و نسخه شخصی‌‏سازی شده، ارائه شود. همچنین ممکن است شرکت سازنده از گوشی میان‎رده جدید خود به همراه U11 Plus معرفی کند؛ نسخه «پلاس» پرچمدار 2017 شرکت اچ‌تی‏‌سی، در واقع مدلی با حاشیه‌‏های باریک بوده و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‏مندی برای رقابت با پرچمداران نیمه دوم امسال خواهد داشت. شرکت اچ‌تی‎سی هیچ‎یک از این دو مدل را به صورت رسمی تأیید نکرده است.   

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

انوشیروان

۱۳۹۶/۷/۱۶
حاشیه پایین چقدر زیاده.

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۶
اچ تی سی همیشه رو به نزول بوده و صعود نداشته اگر هم داشته یکی دو درصد بوده بعد سی چهل درصد افت داشته.حتی تو تایوان مردم ببشتر ایسوس رو قبول دارن.
تو چرا حرص میخوری مگه این شرکت رو تو اداره میکنی؟

pm_antutu

۱۳۹۶/۷/۱۵
چرا خبر رشد 30 درصدی درامد اچ تی سی رو نمیذارید؟
چند روزه رفته تو بخش سرمایه گذاران حتی تو سایت بورس تایوان twse هم هست