خانهاخبار
کاهش قیمت نسل اول گوشی‌های پیکسل گوگل

کاهش قیمت نسل اول گوشی‌های پیکسل گوگل

گوگل دو روز پیش نسل تازه گوشی‌های پیکسلش را رسما معرفی کرد. پس از رونمایی از این گوشی‌ها، قیمت نسل قبلی پیکسل از سوی این سازنده کاهش یافت. علاقه‌مندان حالا می‌توانند گوشی پیکسل را به قیمت 549 دلار تهیه کنند.
۱۳۹۶/۷/۱۳

کمپانی گوگل سرانجام دو روز پیش نسل تازه گوشی‌های پیکسل را به نام پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال رسما معرفی کرد. این گوشی‌ها موفق شده‌اند توجه بسیاری از کارشناسان و کاربران را در سرتاسر جهان به خود جلب کنند اما باید بدانید قیمت عرضه آن‌ها بسیار بالاست. از طرفی نگرانی برای عرضه عمومی این گوشی‌ها وجود دارد و ممکن است گوگل در عرضه آن‌ها مانند نسل قبلی پیکسل ضعیف عمل کند. به همین خاطر ممکن است افراد بسیاری حتی در صورت تمایل به خرید آن‌ها نتوانند به نسل تازه پیکسل دسترسی پیدا کنند.

حالا احتمالا بهترین فرصت برای خرید نسل قبلی پیکسل محسوب می‌شود چراکه گوگل قیمت فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال را به شدت کاهش داده است. گوگل پیکسل با حافظه داخلی 32 گیگابایت حالا به قیمت 549 دلار به فروش می‌رسد و قیمت پایه پیکسل ایکس ال 5.5 اینچی هم از 670 دلار آغاز می‌شود. از طرفی اگر قصد دارید نسخه 128 گیگابایتی هرکدام را تهیه کنید، باید 100 دلار بیشتر بپردازید. همچنین کاربرانی که می‌خواهند این گوشی‌ها را مستقیما از وب‌سایت گوگل تهیه کنند، قادر خواهند بود از شرایط انحصاری فروش این غول تکنولوژی هم بهره ببرند.

image

بدین ترتیب گوشی پیکسل ایکس ال با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت حدودا 770 دلار قیمت دارد که البته رقم کمی نیست اما در نظر داشته باشید که این گوشی درواقع به یکی از بهترین دوربین‌های سال 2016 مجهز شده است. HDR+Auto هنوز هم از الگوریتم‌های اصلی در این صنعت به شمار می‌رود و کاربر را قادر می‌سازد از دوربین 12.3 مگا پیکسلی گوگل پیکسل ایکس ال با دیافراگم 2.0 به بهترین شیوه ممکن بهره ببرد.

همچنین می‌توانید مطمئن باشید که کمپانی گوگل نسل گذشته گوشی‌های پیکسل را همچنان به تازه‌ترین نرم‌افزارها به‌روزرسانی می‌کند و آن‌ها را بهبود می‌بخشد. این موضوع تجربه اندروید کاملا به‌روز شده‌ را تضمین می‌کند. علاوه بر این‌ها، گوشی 5 و 5.5 اینچی با صفحه نمایش AMOLED، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 821 و 4 گیگابایت رم یک گوشی به‌روز و توانا محسوب می‌شود که قطعا تا مدت‌ها قادر است در میدان رقابت با گوشی‌های سطح بالا باقی بماند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)