خانهاخبار
با Google Home Mini آشنا شوید

با Google Home Mini آشنا شوید

گوگل در کنفرانس امشبش از نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر گوگل هوم رونمایی کرد که به گفته‌ی گوگل برای پخش موسیقی طراحی نشده است.
۱۳۹۶/۷/۱۲
image

گوگل در کنفرانس امشبش از نسخه کوچک بلندگوی هوشمند خود رونمایی کرد. این بلندگوی 49 دلاری که Google Home Mini نام دارد به صورت مشخص برای رقابت با نسخه‌ی کوچک بلندگوی آمازون یعنی Echo Dot روانه‌ی بازار می‌شود و شباهت‌ زیادی به آن دارد: در این نسخه رقیب دستیار هوشمند الکسا یعنی گوگل اسیستنت همه کاره است و از نظر اندازه، قیمت و کیفیت در رده پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی اصلی قرار دارد.

نکته مهم در مورد گوگل هوم مینی آن است که این دستگاه برای پخش موسیقی طراحی نشده است. در واقع هدف گوگل از طراحی و معرفی این محصول آن بوده که کاربران بتوانند بلندگوی هوشمند گوگل را در نقاط بیشتری از خانه‌ی خود داشته باشند و با آن بتوان اخبار را مرور کرد، برنامه‌های زمانی را کنترل کرد، مروری بر پادکست‌ها داشت و بتوان دستوراتی به سایر محصولات گوگلی مانند بلندگوهای متصل به کروم‌کست ارسال کرد. گوگل همچنین گفته است که هوم مینی می‌تواند به صورت بی‌سیم به هر بلندگویی که به کروم‌کست داخلی مجهز باشد، متصل شود.

پیش از این اخباری در مورد احتمال معرفی این بلندگوی هوشمند منتشر شده بود و بالاخره این اخبار به واقعیت تبدیل شدند. هر چند گوگل باز هم چند سورپرایز کوچک برای مراسمش نگه داشته بود: گوگل هوم رسما به ژاپن می‌آید و گوگل اعلام کرده است که پشتیبانی از چندکاربری برای گوگل هوم در تمامی مارکت‌ها فعال خواهد شد.

گوگل هوم مینی از 19 اکتبر (27 مهر) روانه‌ی بازار می‌شود و می‌توان آن را در سه رنگ خاکستری، سیاه و قرمز تهیه کرد. پیش‌فروش این محصول از امروز آغاز می‌شود.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
سلام. این دستگاه مگه 96/7/27 معرفی نشده؟
پس چرا هنوز توی ایران نیومده؟ من توی هر جایی میگردم نیس. لطفا جواب بدین کی وارد ایران میشه