خانهاخبار
تایید دوباره نمایشگر بدون لبه (Galaxy A (2018

تایید دوباره نمایشگر بدون لبه (Galaxy A (2018

سامسونگ قرار است با عرضه مدل 2018 سری گلکسی ای بازار گوشی‌های میان رده را متحول کند. از رندرهای جدیدی که تازه فاش شده‌اند اینطور بر می‌آید که حداقل 2 گوشی از سری جدیدی گلکسی ای مجهز به نمایشگر بدون لبه هستند.
۱۳۹۶/۷/۱۲

از اطلاعاتی که تاکنون در مورد Galaxy A5 (2018) و Galaxy A7 (2018) به دست آمده است تقریبا مشخص شده نسل جدید خانواده Galaxy A سامسونگ مجهز به نمایشگر Infinity Display هستند؛ ویژگی که تاکنون تنها در اختیار پرچمداران این شرکت بود.

با فاش شدن رندرهای جدیدی از خانواده گلکسی ای (2018) بار دیگر استفاده از نمایشگر بدون لبه و تغییر موقعیت اسکنر اثر انگشت در این گوشی‌ها تایید شده است.

انتظار داریم گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 سامسونگ از نمایشگر بدون لبه 18.5 به 9 با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل استفاده کنند. در پشت گوشی لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت دیده می‎شود که چینش عمودی دارند. به این ترتیب مشکل جای بد قرارگیری اسکنر اثر انگشت برطرف می‏شود.

در این رندرها همچین دکمه اختصاصی بیکسبی نیز دیده میشود که شایعات قبلی در مورد اضافه شدن دستیار صوتی سامسونگ به مدل 2018 گلکسی ای را تایید می‌کند.

خوب است به این نکته اشاره کنیم که کوچک‌ترین عضو این خانواده، یعنی Galaxy A3 (2018)، ممکن است برخی از این ویژگی‌ها مثل دکمه اختصاصی Bixby و نمایشگر  Infinity Display را نداشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

khm

۱۳۹۶/۷/۱۳
من طرفدارA3 ام؛خداکنه واسه A3 هم این تغییرات باشه

محمد حسین

۱۳۹۶/۷/۱۳
سلام
ببخشید هرکی می تونه بره توی سایت اصلی سامسونگ ، و بگه برای این سری گوشی حتما لرزشگیر دوربین بذارن.

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۷/۱۳
حالا سامسونگ یه چیزی یاد گرفته داره کیف میکنه باهاش
همه گوشیاشو مثل هم درس میکنه ههههه
این خوبه ولی دیگه شورشو در نیار سامی
به نظر من ارزش خرید این گوشی نسبت به نوت8 و اس8 خیلی به صرفه تره به خاطر قیمت که احتمالا خیلی کمتر از اونا و طراحی کپی شده از اونا هم میتونه بازار فروش این گوشی رو تضمین کنه ولی بازم هرچی باشه اندرویده دیگه ههههه

احمد

۱۳۹۶/۷/۱۳
خوب الان این با گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 چه فرقی می کنه؟همه که شبیه هم هستن!!!!

بهنام

۱۳۹۶/۷/۱۲
اگه فلت باشه تک سیم باشه قیمتشم مناسب باشه نه فضایی مریخی ! در ضمن اگه سفارش اروپاه برسه نه آسیایی یا عرب ک مفتشم گرونه..!!! ?☺ من می خرم کلا اکثرا می خرنش..چرا ک نه !،سامسونگ عالیه..