خانهاخبار
نمره 100 از 100 گلکسی نوت 8 در تست عکاسی DxOMark

نمره 100 از 100 گلکسی نوت 8 در تست عکاسی DxOMark

Galaxy Note 8 توانست در تست عکاسی DxOMark برای اولین بار نمره کامل 100 را به دست بیاورد و با امتیاز کلی 94 در کنار آیفون 8 پلاس خود را در صدر جدول جای دهد.
۱۳۹۶/۷/۱۲
image

بنچمارک دوربین DxOMark یکی از منابعی است که برای پی بردن به کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند می‌توانیم به آن استناد کنیم. ماه گذشته میلادی آیفون 8 پلاس توانسته بود با عملکرد فوق‌العاده دوربینش امتیاز کلی 94 را کسب کند و در صدر جدول این سایت قرار گیرد؛ اما به نظر می‌رسد پرچمدار اپل باید این جایگاه را با پرچمدار رقیب خود، یعنی گلکسی نوت 8، تقسیم کند.

Galaxy Note 8 توانسته است در تست عکاسی DxOMark امتیاز 100 و در تست فیلم‌برداری امتیاز 84 را کسب کنید. به این ترتیب فبلت پرچمدار سامسونگ با امتیاز کلی 94 بهترین دوربین را میان گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار دارد.

image

در تست عکاسی گلکسی نوت 8 به مزیت‌هایی مثل عملکرد عالی زوم، نویز کم در موقعیت کم نور، فوکوس خودکار سریع و دقیق، جزئیات خوب در فضای بیرونی و رنگ‌های روشن و جذاب اشاره شده است.  همچنین در تست فیلم‌برداری، نقاط مثبتی مثل وایت بالانس خوب، فوکوس خودکار سریع و پایدار، نویز کم و لرزشگیر خوب دوربین دیده می‏شود.

باتوجه به اینکه به زودی گوشی‌های پیکسل جدید گوگل و Mate 10 هوآوی به بازار می‌آیند باید دید آیا گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس می‌توانند جایگاه خود را در این رده‌بندی حفظ کنند یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

شهاب

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
نظر هر کس قابل احترام ولی بنده از نوت 3 تا همین الان که نوت 8 دارم راضیم و منتظر نسلهایه بعدی که واقعا با هر قیمتی میگیرم مخصوصا نوت 10 که اعلام کردند انقلابی در صنعت گوشی هوشمند

شهاب

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
سلام خدمت تمام بزرگواران و عزیزان زحمت کش جی اس ام.
عزیزان چرا این همه کل کل ووبی احترامی بهم دیگه میکنید هر کسی سلیقه و نظر داره و باید به نظر هم احترام گذاشت و بررسی ها رو دید و تحقیق کرد من خودم از سامسونگ استفاده میکنم فقط و بیشتر نوت از نوت 3 تا همین کهکشان نوت 8 که واقعا عالیه البته از نظر بنده و دوست داران ایفون هم قابل ستایش هستند چون واقعا استیو جابز تحولی در تلفن هوشمند خلق کرد ولی ایفون در ایران کارایی ندارد شما از دوستانی که در خارج از ایران هستند از قابلیتهایه ایفون بپرسید و تحقیق کنید متوجه میشید. ولی باز هم بنده فقط نوت رو دوست دارم و منتظر نوت 9 هستم و هر قیمتی باشه میخرم

Mohsen

۱۳۹۶/۹/۱۰
سلام دوستان بنده امروز موفق به خرید ان شدم با قیمت ۳۳۰۰۰۰۰۰ خب از هرلحاظ بگم کم گفتم واقعا کیفیت ساخت و زیبایی بی شک بی همتاس دوستان از صفحه نمایش گرفته تا عنبیه چشم واقعا عالیه عنبیه چشم رو امتحان کردم واقعا با سرعت و دقت بالایی برخورداره قدرت پردازش واقعا عالیه فعلا در خصوص باطری نظری ندارم ولی فکر میکنم رازی کننده باشه درخصوص هدفون AkG فکر میکنم زیاد تبلیغ شده ولی اینجوری که من حدس میزدم رازی کننده نبود اصلا کیفیت ساخت هدفونش ارضا کننده نیس در اخر بگم که واقعا ارزش خرید داره من به علت داشتن چک زودتر موفق به خرید نشدم اگه ۵ میلیون هم بود بی شک میخریدم بازم میگم بخرید پشیمون نمیشید

yashar2080

۱۳۹۶/۸/۶
بهترین دوربین دنیا متعلق به htc pixel 2 هستشس و جالبه بدونین امتیاز 99 در عکاسی رو گرفته.... حالا نوت 8(که یک افتضاح به تمام معنا بود) میگن 100 گرفته... جدا از اینکه تنها فقط یک امتیاز اختلاف دارن در بررسی امتیاز دهی متوجه این موضوع خواهید شد که به خاطر استفاده از دو دوربین و زوم بیشتر....نوت 8 این امتیاز رو به دست آورده و در کیفیت عکاسی بسیار پایینتره... یعنی همون دوربین s8‌هستش....یعنی در نتیجه گیری کلی دوربین htc pixel 2 هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری بسیار بسیار سرتر و با کیفیت تر از نوت 8 هستش....

Tamarine

۱۳۹۶/۸/۵
نمره پیکسل فقط در فیلم برداری بالاتره ولی در عکاسی از نوت 8 نمره کمتری گرفته. به طور کلی اگر هدف خرید موبایل برای شما، صرفا فیلم برداری باشه، پیکسل بهترین گزینه است.