خانهاخبار
اپل در مورد باتری‌های معیوب آیفون 8 تحقیق می‌کند

اپل در مورد باتری‌های معیوب آیفون 8 تحقیق می‌کند

با افزایش گزارشات در مورد خرابی باتری‌های iPhone 8 اپل اعلام کرده است در مورد این مسئله تحقیق می‌کند تا علت باد کردن باتری‌های گوشی جدید خود را متوجه شود.
۱۳۹۶/۷/۱۰

در چند روز اخیر گزارش‌هایی از خرابی باتری‌های آیفون 8 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که کاربران این گوشی‌ را نگران کرده است. برخی کاربران عنوان کرده‌اند باتری آیفون 8 آنها باد کرده و موجب جدا شدن نمایشگر از بدنه دستگاه شده است.

با افزایش این گزارش‌ها اپل عنوان کرد در مورد این مسئله تحقیق می‌کند تا متوجه علت باد کردن باتری‌های آیفون شود. تحقیقات اپل مشخص خواهد کرد آیا این مشکل، همچون مشکل نوت 7، یک مشکل فراگیر است یا به صورت محدود فقط برای برخی آیفون‌ها پیش آمده است.

یکی از کاربران، که با این مشکل مواجه شده، گفته است که زمان شارژ کردن گوشی با شارژر فابریک اپل متوجه باد کردن باتری و جدا شدن نمایشگر از بدنه شده است؛ اما کاربری دیگر شهادت می‌دهد زمانی که جعبه آیفون 8 جدید خود را باز کرده است متوجه جدا شدن نمایشگر از بدنه شده.

چند روز پیش نیز آیفون 8 پلاس یک کاربر تایوانی در زمان شارژ شدن آتش گرفته بود که اپل تحقیقات خود را در مورد این حادثه نیز آغاز کرده است.

در هر صورت امیدواریم به زودی نتیجه تحقیقات اپل مشخص شود تا کاربرانی که قصد خرید آیفون‌های جدید این شرکت را دارند با خیال راحت‌تر از گوشی هوشمند خود استفاده نمایند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

Radio

۱۳۹۶/۷/۲۳
میگی کره من خندم میگیره
میگی جنس چینی پدرشو درآورده من بیشتر خندم میگیره
آخه طلا ملا بیا برو ببین جنس چینی رو که میفرستن امریکا چ کیفیتی داره بعد حرف مجانی تحویل من بده
من هرچی کنسول تا الان داشتم از ایکس باکس تا پلی استیشن همه چینی بودن اما آخ نگفتن...به سفارش شرکت هاشون چین ساختشون رو به عهده گرفته ولی ادم حذ میکنه کار میکنه باهاشون
فک کردی این جنسی چینی همون بنجل چینیه که توی ایران میارن؟میگم بچه ای بگو آره
اره دیگه سیاست اپل که شده کار با سامسونگ پدرشو دراورده

mihman

۱۳۹۶/۷/۱۹
یه بار میگین ایفون 8 اینجوری شده یه بارم میگین 8 پلاس تا اونجا که من میدونم ایفون 8 مشکلی نداشته تعداد محدودی ایفون 8 پلاس بوده که این مشکل داشته اونم نه مثل سامسونگ که اکثر نوت 7 ترکید

سامان

۱۳۹۶/۷/۱۳
اپل فقط اونوقتی که گوشیاش سه و نیم و چهار اینچ بودن محشر بود الان جدا از همه چی خیلی خز شده

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۲
radio جان نکنه فکر کردی مثلا ایفون ساخت آمریکاست؟؟؟؟؟؟ بچه جان بیشتر قطعاتش ساخت چین و کره س و همون جنس های چینیه که کار رو خراب کرده وگرنه گوشی های سامسونگ که تماما ساخت کره س بسیار با کیفیته.شما در واقع داری 4 میلیون پول میدی به گوشی چینی و دلت هم خوشه.درکش انقدر واست سخته؟ در ضمن از قدیم اپل گوشی هاش ساخت چین و کره بود و منظور من سیاست های بعد مرگ استیو جابزه که اپل رو به این روز انداخته

Radio

۱۳۹۶/۷/۱۱
عسلکم منظورم باتری نبود.گفتی کیفیت اومده پایین منم تاییدت کردم
حرفیه؟!اینم که میگی پول کم داده آدم خندش میگیره خخخخ انگار طرف پای معامله دو طرف بوده قشنگ دیده مسیول اپلی کم گذاشته و خساست به خرج داده خخخخخخخخ
داداچ کلا کره ای با کیفیت منافات داره ربطی به پول کم و زیاد نداره.سخته درکش برات؟