خانهاخبار
افت قیمت یک میلیون تومانی آیفون‌های جدید در بازار ایران (آخرین قیمت)

افت قیمت یک میلیون تومانی آیفون‌های جدید در بازار ایران (آخرین قیمت)

قیمت آیفون‌های جدید اپل در بازار ایران، در حال نزدیک شدن به قیمت واقعی‌شان است با ما همراه باشید تا از جزییات بیشتر این خبر آگاه شوید.
۱۳۹۶/۷/۱۰

آیفون‌های جدید خیلی زود وارد بازار ایران شدند و مانند سال های گذشته شاهد ورود این گوشی‌ها با قیمت های غیر واقعی در بازار بودیم. هم اکنون و پس از گذشت ده روز از عرضه آیفون‌های جدید در بازار ایران قیمت آن‌ها حدود یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. این افت قیمت حتی در مدل 256 گیگابایتی 8 پلاس به یک میلیون و سیصد هزار تومان هم می‌رسد. انتظار داریم در روزهای آینده شاهد افت قیمت بیشتر این دو گوشی و نزدیک‌تر شدن قیمت آن‌ها به قیمت جهانی‌شان باشیم.

image

در جدول زیر لیست قیمت ظرفیت‌های مختلف این دو مدل جدید آیفون را مشاهده می‌کنید:

مدل

ظرفیت

قیمت حال حاضر

قیمت زمان ورود

iPhone 8

64

3,500,000

4,500,000

iPhone 8

256

4,200,000

5,400,000

iPhone 8 Plus

64

4,000,000

5,400,000

iPhone 8 Plus

256

4,700,000

6,000,000

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

zohreh

۱۳۹۶/۷/۲۰
فقط اپل..مابقی گوشیا به درد نمی خورن ...راضیم ازش

امیر

۱۳۹۶/۷/۱۶
نه اپل گرفتم که پول محدودیت ب‌دم
و نه ساسمونگ که پول صفحه شفاف بدم
هواوی خریدم پول کارایی دادم

رضا

۱۳۹۶/۷/۱۵
ios برنامه هارو به صورت native اجرا میکنه ولی اندروید برنامه هارو تو بستر نرم افزاری framework اجرا میکنه...اجرای برنامه ها تو این بستر میزان مصرف منابع سخت افزاری رو بالا میبره..واسه همین گوشی های اندروید از لحاظ سخت افزاری مجبورن رم بیشتر و ... قرار بدن.به همین دلیل ام هست که عملکرد سخت افزاری اندروید نسبت به ای او اس ضعیف تره..

مُحی

۱۳۹۶/۷/۱۵
بلاخره نتونستم دلیل ( به اصطلاح سنگشو ب سینه زدن) عزیزان درخصوص دفاع از شرکت های خارجی وبفهمم! ....چقدر بهشون درصد میدن تا ما هم بهشون بپیوندیم ! اونا رقابت دارن که جنسشونو بفروشن و بازار رو قبضه کنن و سودکنن .این وسط چی به ما میرسه؟
والا از چند مارک تلفن همراه دارم . ولی کسی تا حالا نیومده بگه چون گوشی شما این مارکه این هزار تومن به شما تعلق میگیره !
بگذریم ...
راجب قیمت آیفون... بنظرم بعد ژانویه (از بهمن ماه96) قیمت ثبات پیدا میکنه
با سپاس از سایت جی اس ام

بی طرف

۱۳۹۶/۷/۱۵
راستش من که بی طرف هستم ولی کاملا با نظر شما موافقم چون دارم به وضوح میبینم هرکی که اطرافم هست یا هرجاکه میرم و اونجا تعداد زیادی از مردم هستن که نصف بیشترشون آیفون دارن و فک کنم این نشون دهنده همین تعارف دوست خوبمون در مورد این برند بود.
خودم از سامسونگ اس8پلاس استفاده میکنم قبلا هم هوای و HTC داشتم ولی دیگه از Android خسته شدم و میخوام یه تجربه ی جدید با IOS داشته باشم فکر کنم تجربه جالبی باشه برام.