خانهاخبار
دوربین Fusion 360 گوپرو با قیمت 699 دلار عرضه می‌شود

دوربین Fusion 360 گوپرو با قیمت 699 دلار عرضه می‌شود

به‌تازگی جزئیات جدیدی از دوربین 360 درجه Fusion ارائه شده است. این دوربین در نوامبر امسال و با قیمت 700 دلار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه جی‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۷/۹

شرکت GoPro، دوربین 360 درجه جدید خود را که Fusion نامیده می‎شود و در نمایشگاه CES 2016 معرفی شده بود، بالاخر به بازار عرضه خواهد کرد.  نیک وودمن، رئیس شرکت GoPro در یک رویداد خبری در سان فرانسیسکو جزئیات بیشتری را از دوربین 360 درجه‌ی این شرکت با نام Fusion ارائه داده است.

image

دوربین جدید Fusion از دو لنز برای فیلم‌برداری 5.2K با نرخ 30 فریم بر ثانیه استفاده می‎کند. این دو لنز 18 مگاپیکسلی، همچنین برای ثبت تصاویر کروی 360 درجه به کار گرفته می‌شود و لازم به‏ ذکر است که دوربین 360 درجه‌ی GoPro می‌تواند با استفاده از حسگرهای صوتی به صورت 360 درجه، صدای کاربران را ثبت کند.

براساس ادعای شرکت سازنده، این دوربین 360 درجه تا عمق 16 فوت (4.87 متر) مقاوم است و با بیشتر پایه‌هایی که شرکت GoPro طراحی کرده، سازگاری دارد. دوربین 360 درجه‌ی جدید این شرکت، از قابلیت‌هایی نظیر GPS، وای‌فای، بلوتوث، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‏نما برخوردار شده است که برای تثبیت تصاویر 360 درجه کاربرد خواهد داشت. حتی قابلیتی در دوربین Fusion شرکت GoPro برای کنترل دستگاه با صوت کاربران وجود دارد.

image

نیک وودمن، عملکرد دوربین 360 درجه‌ی Fusion را این‌گونه توصیف می‌‏کند که انگار شش دوربین GoPro را در یک یک مدل ادغام کرده باشید. قابلیتی به نام OverCapture در دوربین Fusion وجود دارد که به کاربران، گزینه‎های متنوعی را برای ثبت تصاویر 360 درجه ارائه خواهد داد.

 دوربین‌های 360 درجه‏ی دیگر، معمولاً می‏توانند فیلم‌هایی 360 درجه به ثبت برسانند و فیلم‌های ثبت شده به صورت 360 درجه قابل مشاهده است. با این‎حال، قابلیت OverCapture به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهای 360 درجه خود را به ویدیوهای معمولی با رزولوشن 1080p تبدیل نمایند. برای استفاده از این قابلیت، نیاز به یک برنامه روی رایانه‎ی خود خواهید داشت؛ البته نسخه موبایلی آن تا سال 2018 در دسترس قرار نخواهد گرفت. شرکت GoPro اعلام کرده است که نسخه دسکتاپ این برنامه برای استخراج ویدیوهای معمولی 1080p از ویدیوهای 360 درجه، در هنگام عرضه دوربین Fusion عرضه می‏‌شود.

image

وب‌سایت Engadget گزارش می‏دهد که شرکت GoPro با چندین سازمان مختلف از جمله Fox Sports، USA Today و Accuweather همکاری خواهد کرد تا قابلیت‌های دوربین Fusion 360 را مورد ارزیابی قرار دهند.

دوربین جدید GoPro Fusion در نوامبر امسال با قیمت پایه 699 دلار عرضه خواهد شد. خرید این محصول را با توجه به قابلیت‎های آن چگونه توصیف می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)