خانهاخبار
احتمال عرضه کروم بوک CB515 ایسر از 16 مهر

احتمال عرضه کروم بوک CB515 ایسر از 16 مهر

کمپانی ایسر به‌زودی چند نسخه مختلف از کروم بوک تازه‌اش را به نام CB515 وارد بازار می‌کند. هنوز قیمت نهایی این لپتاپ‌ها مشخص نیست اما ارسال آن‌ها احتمالا از هفته آینده آغاز می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۸

یکی از فروشگاه‌های معتبر آنلاین به نام CDW فهرستی از مشخصات لپتاپ کروم بوک 15 اینچی ایسر به نام CB515 در وب‌سایتش منتشر کرده و مدعی شده است که ارسال این لپتاپ‌ها از تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) آغاز می‌شود. همچنین لازم است به این نکته اشاره کنیم که در وب‌سایت مذکور ذکر شده است ارسال کروم بوک 15 اینچی CB515 در خلال 8 تا 10 روز آینده انجام می‌شود و این جمله بدین معنیست که ممکن است این لپتاپ‌ها حتی زودتر ارسال شوند.

از طرفی ممکن است بازه زمانی اعلام شده صحت نداشته باشد و منظور CDW درواقع مدت زمان لازم برای تأمین تعداد دستگاه‌های موردنظر برای فروشگاه خودش باشد. بدون در نظر گرفتن بازه زمانی اعلام شده از سوی این فروشگاه اینترنتی، همین موضوع که فهرست مشخصات کروم بوک CB515 در دسترس عموم قرار گرفته است نشان می‌دهد که احتمالا عرضه رسمی لپتاپ مذکور به‌زودی انجام می‌شود. کمپانی ایسر هم پیش‌ازاین اعلام کرده بود قصد دارد این کروم بوک تازه را در ماه اکتبر رسما وارد بازار کند اما به تاریخ دقیقی دراین‌باره اشاره نکرده بود. متاسفانه جزئیات قیمت CB515 در وب‌سایت CDW دیده نمی‌شود اما فهرست مشخصات آن به مدلی شبیه است که قیمش پیش‌تر حدود 399 دلار پیش‌بینی شده بود.

image

به‌جز قیمت نهایی و تاریخ دقیق ارسال، فهرست اطلاعات کروم بوک CB515 مشخصات و جزئیات بسیاری را درباره آن به نمایش می‌گذارد. طبق این فهرست، کروم بوک تازه ایسر از پردازنده اینتل Celeron N3350 قدرت می‌گیرد و به 4 گیگابایت رم و همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و کاربران می‌توانند در صورت تمایل آن را با کارت حافظه ارتقا دهند. همان‌طور که از نام اصلی این مدل یعنی Acer ChromeBook 15 CB515 برمی‌آید، صفحه نمایش این لپتاپ 15.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی است. همچنین انتظار می‌رود نسخه دیگری هم از این لپتاپ که رسما در تاریخ 30 اوت معرفی شد، به عرضه برسد. ایسر درواقع قرار است نسخه‌ای از کروم بوک 15 اینچی CB515 را با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی  و همچنین نسخه دیگری از آن را با پردازنده 4 هسته‌ای وارد بازار کند. البته هرکدام از این نسخه‌ها با توجه به مشخصات فنی‌شان قیمت‌گذاری می‌شوند و قیمت نهایی عرضه‌شان متفاوت خواهد بود. نکته مهم دیگر درباره کروم بوک CB515 این است که طراحی شکیل و بدنه آلومینیومی آن‌ها باعث شده کمی به قیمت نهایی‌شان اضافه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mehiyaw

۱۳۹۶/۷/۸
یه لپتاپ برای کارهای برنامه نویسی از جمله ویژوال و سی شارپ و از این دسته برنامه ها و برنامه هایی مثل اتوکد و کتیا و سالیدورک ، تا قیمت 1600 برام معرفی کنین