خانهاخبار
تصاویر زنده از پنل جلویی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال فاش شد

تصاویر زنده از پنل جلویی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال فاش شد

تقریبا یک هفته تا معرفی رسمی نسل تازه گوشی‌های گوگل باقی‌مانده است. تصویر زنده تازه‌ای روز گذشته در فضای وب منتشر شد و پنل جلو گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را به نمایش گذاشت.
۱۳۹۶/۷/۷

دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال قرار است هفته آینده 4 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی شوند. روز گذشته اخبار تازه‌ای درباره مشخصات فنی این دو نسخه در فضای وب منتشر شد و امروز هم شاهد فاش شدن تصاویر زنده مربوط به پنل جلو آن‌ها هستیم. در گزارش روز گذشته اشاره شده بود که هر دو گوشی قرار است به دو بلندگوی استریو در پنل جلو مجهز شوند و صفحه نمایش پیکسل 2 ایکس ال به‌صورت خمیده طراحی می‌شود. تصاویر تازه هم این اطلاعات را تا حدودی مورد تأیید قرار می‌دهند.

در این تصاویر شاهد هستیم که با توجه به قاب جلو، گوشی پیکسل 2 طبق انتظار قبلی قرار است به اندازه قابل توجهی کوچک‌تر از نسخه دیگر باشد؛ اما حاشیه‌های صفحه در پیکسل 2 علی‌رغم اندازه کلی آن باریک‌تر نشده‌اند. حاشیه‌های دو طرف کناری و همچنین بالا و پایین صفحه این گوشی همچنان از حاشیه‌های پیکسل 2 ایکس ال بیشتر به نظر می‌رسد. جایگاه تعبیه اسپیکرهای روبرو به راحتی در این تصاویر قابل تشخیص هستند و به نظر می‌رسد حسگر سلفی پیکسل 2 بزرگ‌تر از دوربین سلفی موجود در پیکسل 2 ایکس ال باشد. البته حاشیه‌های کنار صفحه در پیکسل 2 ایکس ال به‌طور کامل حذف نشده‌اند اما با توجه به طراحی خمیده در صفحه نمایش آن، به‌زحمت دیده می‌شوند. این گوشی به پنل نمایش کواد اچ‌دی مجهز می‌شود اما پیکسل 2 قرار است از پنل نمایش فول اچ‌دی بهره ببرد. متاسفانه در گزارش روز گذشته به نسبت نمایش نسل تازه گوشی‌های گوگل اشاره نشده بود اما حدس می‌زنیم حداقل نسخه بزرگ‌تر آن‌ها از نسبت نمایش 18:9 بهره ببرد. البته هیچ اطلاعاتی دراین‌باره هنوز از سوی گوگل مورد تأیید قرار نگرفته و باید همچنان منتظر بمانیم.​

image
 
image

بدنه گوشی‌های مذکور احتمالا از جنس فلز و شیشه ساخته می‌شود از تراشه 64 بیتی توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با پردازنده 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرند. هر دو گواهینامه IP67 مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک دریافت می‌کنند و اندروید 8 اوریو هم به‌صورت پیش‌فرض روی آن‌ها نصب می‌شود. به نظر می‌رسد ظرفیت باتری غیرقابل تعویض در پیکسل 2 معادل 2700 میلی‌آمپر باشد درحالی‌که نسخه بزرگ‌تر آن به باتری غیرقابل تعویض 3520 میلی‌آمپری مجهز می‌شود. نسل تازه گوشی‌های پیکسل از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد هر دوی آن‌ها را در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت معرفی کند. زمان زیادی تا معرفی رسمی آن‌ها باقی نمانده است و همین روزها به فهرست نهایی مشخصات فنی و ظاهری و همچنین قیمت نهایی عرضه آن‌ها هم دست خواهیم یافت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۷
در این شکی نیست که تلفن همراه گوگل پیکسل عالیه و پیکسل2 عالیتر اما متاسفانه خیلی گران هست و مثل اینکه حتی چیزی به معرفی پیکسل2 نمانده این پیکسلXL کنونی قصد ازران شدن ندارد و عحیب قیمتش روی حدود سه میلیون خرده ای مانده، بااین حال که میدانم غیر ممکن هست اما امیدوارم پیکسل2 در راه و در واقع پیکسل3 گوگل و بقیه تلفن همراه های شرکت ها در ابتدا و انتهای سال 2018 و حتی محصولات در راه در سال 2019 که من به شدت کنجکاو منتظر معرفی و بررسی اونها هستم از هم اکنون، قیمتی قابل پرداخت و نمیگم ارزان مفت حداعقل قیمت زیادی نداشته باشن
??
Amen