خانهاخبار
گوشی جدید شیائومی از سری Redmi با نمایشگر کشیده عرضه خواهد شد

گوشی جدید شیائومی از سری Redmi با نمایشگر کشیده عرضه خواهد شد

یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که شرکت شیائومی به دنبال عرضه یک گوشی میان‎رده از سری Redmi با نمایشگر کشیده و حاشیه‌های نازک است. هنوز مشخص نیست که این مدل، چه زمانی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۶

امسال، عرضه گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کشیده 2 به 1، به یک ویژگی جدید در میان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. پس از عرضه گوشی LG G6 در اوایل امسال با نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 و معرفی گلکسی S8 و S8 Plus با نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 18.5 به 9 در بهار، شرکت‌های دیگر نسبت به عرضه گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت خود با نمایشگر کشیده اقدام کرده بودند.

به همین جهت، ظاهراً شرکت شیائومی نیز تصمیم دارد تا حداقل یک مدل از گوشی‌های میان‌رده سری Redmi را با نمایشگر عرضه نماید. براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت Gizmochina، شرکت شیائومی به دنبال عرضه یک گوشی از سری Redmi با نمایشگری با نسبت تصویر 2 به 1 است.

image

هنگامی‌که گوشی بدون حاشیه شیائومی Mi Mix 2 معرفی شد، در ابتدا گمان می‌رفت که پنل مورد استفاده در این مدل توسط شرکت JDI (ژاپن دیسپلی) توسعه یافته است. با این‎حال، بعداً اعلام شد که برخی از پنل‌های مورد استفاده روی گوشی Mi Mix 2 توسط شرکت چینی Tianma تولید شده است. هرچند، تحلیل‌گر برجسته یعنی پن جیوتنگ اعلام کرده است که گوشی جدید شیائومی از پنل‌های ساخت شرکت چینی Tianma استفاده نمی‌کند.

با این‌حال، یکی از کارکنان شرکت Tianma اعلام کرده است که این سازنده چینی نیز پنل‏‌های نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 تولید می‌‏کند و انتظار می‌رود که نمایشگرهای ساخت Tianma در یکی از مدل‌های سری «ردمی» شیائومی به کار گرفته شود.

هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از گوشی‌های جدید شیائومی به نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 مجهز خواهد بود. آیا شیائومی ردمی 2 پرو با چنین طراحی عرضه خواهد شد یا شرکت شیائومی، درنظر دارد تا از صفحه‌نمایش کشیده روی گوشی جدیدی از سری «ردمی نوت» استفاده نماید؛ حتی در صورتی‌که اطلاعات فاش شده صحت داشته باشد و سری ارزان‌قیمت‌تر «ردمی نوت» برای این موضوع درنظر گرفته شود، هنوز نمی‌دانیم که میان‌رده جدید شیائومی یعنی ردمی نوت 5 با چنین نمایشگری عرضه خواهد شد یا شرکت شیائومی، استفاده از آن‌را به نسل بعد یعنی ردمی نوت 6 موکول خواهد کرد.

شرکت شیائومی در حال‌حاضر، گوشی ردمی نوت 5A را با سیستم‌عامل MIUI 9 معرفی کرده است و این شرکت درنظر دارد تا سه مدل دیگر یعنی ردمی نوت 5، ردمی 5 پلاس و ردمی 5A را از این سری ارائه دهد؛ حتی ممکن است مدل‌های بیشتری از سری «ردمی 5» ارائه شود. اگر شرکت شیائومی به دنبال رقابت با محصولات تازه معرفی شده توسط هواوی، Vivo و Gionee باشد، محتمل است که ردمی نوت 5 در اواخر امسال با نمایشگر کشیده عرضه شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)