خانهاخبار
توییتر 280 کاراکتری می‌‏شود! (روش فعال سازی)

توییتر 280 کاراکتری می‌‏شود! (روش فعال سازی)

مدیرعامل توییتر خبر از یک تغییر بنیادی در این شبکه اجتماعی داده است. این سرویس در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان ارسال توییترهای 280 کارکتری را می‌دهد؛ امکانی که تا چند هفته دیگه برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید از همین حالا توییت 280 کاراکتری ارسال کنید
۱۳۹۶/۷/۵

از زمان آغاز بکار توییتر کاربران این شبکه اجتماعی برای نوشتن هر پست یا توییت اجازه داشتند تنها از 140 کاراکتر استفاده کنند. شب گذشته مدیر عامل توییتر اعلام کرد به زودی محدودیت 140 کاراکتری توییتر حذف می‏شود و امکان ارسال توییت‌هایی با 280 کارکتر فراهم خواهد شد.

توییتر در وبلاگ خود نوشته است: ما می‌خواهیم هر فردی در جان به راحتی بتواند افکارش را در توییتر بیان کند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم تا تعداد کاراکترهای هر توییت را دو برابر کنیم تا کاربران سهولت بیشتری در نوشتن داشته باشند.

image

در حال حاضر این قابلیت تنها برای شما محدودی از کاربران فعال شده است و چند هفته زمان می‌برد تا همه کاربران توییتر (به جز چین، ژاپن و کره) بتوانند توییت‌های 280 کاراکتر ارسال کنند.

باید دید این تغییر بنیادی چه تاثیری بر توییتر خواهد گذاشت و توییتری‌ها، که سالها به کوتاه نویسی عادت کرده بودند، نسبت به آن چه واکنشی نشان می‌دهند. نظر شما در این باره چیست؟

روش فعال کردن توییت 280 کاراکتری

اگر مشتاق هستید هرچه زودتر توییت 280 کاراکتری ارسال کنید با استفاده از روش زیر قادر خواهید بود از همین الان این امکان را برای اکانت خود فعال نمایید.

  1. افزونه Tampermonkey را روی مروگر گوگل کروم نصب کنید.
  2. به این صفحه بروید و روی دکمه Raw کلیک کنید تا اسکریپ نصب شود.
  3. حالا با وارد شدن به سایت توییتر می‌توانید توییت 280 کاراکتری ارسال کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۶/۷/۵
اگه خود توییتر بصورت رسمی این کار رو انجام بده دیگه چه نیازی به نصب یک افزونه ی ناشناخته هست که خدا میدونه از کجا اومده و چطوری عمل میکنه.

وحید

۱۳۹۶/۷/۵
نکنین این کارو عاغا :|