خانهاخبار
تصویر رندر شده (Galaxy A (2018 از وجود دکمه بیکسبی خبر می‌دهد

تصویر رندر شده (Galaxy A (2018 از وجود دکمه بیکسبی خبر می‌دهد

سامسونگ قصد دارد طبق روال معمول نسخه‌های تازه‌ای از سری Galaxy A در سال 2018 معرفی کند. تصویر رندر شده یکی از این گوشی‌ها امروز در فضای وب منتشر شده است که موقعیت دکمه بیکسبی را در کناره سمت چپ فریم نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۷/۵

تصویر تازه‌ای منسوب به نسل بعدی گوشی‌های گلکسی سامسونگ و موسوم به Galaxy A (2018) امروز در فضای وب منتشر شد. این تصویر درواقع بخش بالایی پنل را نشان می‌دهد و اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، اطلاعات خاصی با خود به همراه ندارد. البته در این تصویر شاهد هستیم که این گوشی به دوربین اصلی با یک لنز مجهز شده است و فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. همچنین حسگر اثرانگشت آن درست زیر دوربین تعبیه شده است و از حذف احتمالی دکمه فیزیکی خانه از طراحی پنل جلو خبر می‌دهد.

image

از طرفی گوشی‌های Galaxy S8، S8 Plus و Note 8 سامسونگ هم فاقد دکمه فیزیکی خانه/حسگر اثرانگشت هستند. البته لازم است در ابتدا پرچم‌دار بودن این گوشی‌ها را در نظر بگیریم چرا که گوشی‌های میان رده این سازنده هنوز هم به دکمه فیزیکی خانه مجهز می‌شوند. این موضوع همچنین در مورد نسخه‌های مختلف سری Galaxy A (2017) هم صدق می‌کند. هنوز به‌ طور قطع نمی‌دانیم آیا سامسونگ قصد دارد طراحی Galaxy A (2018) را کاملا بر اساس Galaxy S8 برنامه‌ریزی کند یا خیر؛ با این‌ حال معتقدیم که طراحی نسخه‌های Galaxy A (2018) تا حدودی از Galaxy S8 الهام می‌گیرد. حدس می‌زنیم صفحه نمایش در این گوشی‌های تازه به‌صورت خمیده طراحی نشود اما حاشیه‌های آن نسبت به نسخه‌های امسال کاهش یابد؛ هرچند در این مورد هم نمی‌تواند در حد Galaxy S8 ظاهر شود. همان‌طور که گفتیم، این تصویر رندر شده تازه اطلاعات چندانی به نمایش نمی‌گذارد اما گمان می‌کنیم بدنه Galaxy A (2018) از جنس شیشه ساخته شده باشد که البته نمی‌توان این حدسیات را به‌طورقطع بیان کرد. همچنین یک دکمه فیزیکی در کناره سمت چپ فریم دیده می‌شود و بر اساس موقعیت تعبیه آن حدس می‌زنیم دکمه اختصاصی بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ، باشد. این دکمه روی پرچم‌داران امسال این سازنده یعنی دوگانه S8 و  همچنین فبلت Galaxy Note 8 هم وجود دارد.

کمپانی سامسونگ سری گوشی‌های Galaxy A (2017) را ابتدای سال جاری میلادی و در ماه ژانویه رسما معرفی کرد. بدین ترتیب احتمالا سری Galaxy A (2018) هم در ماه‌های آینده رسما رونمایی می‌شود و حتی ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد آن‌ها را پیش از آغاز سال 2018 معرفی کند. انتظار می‌رود این سازنده طبق روال معمول در ابتدا حداقل سه نسخه از سری مذکور را به نام‌های Galaxy A3، A5 و A7 معرفی کند. این غول تکنولوژی ممکن است مدتی بعد از نسخه‌های تازه دیگری هم رونمایی کند اما احتمال معرفی سه نسخه مذکور بیشتر است. این گوشی‌ها هم مانند سایر همتاهای قبلی میان رده هستند و احتمالا به خاطر دارید که Galaxy A7 (2018) چندی پیش در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد. طبق فهرست اطلاعاتی این وب‌سایت، A7 (2018) به صفحه نمایش فول اچ‌دی، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید نوقا نسخه 7.1.1، دوربین سلفی و الی 16 مگا پیکسلی مجهز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۷/۵
گوشه های گوشی دیگه زیادی گرد شده جالب نیست قیافه دوربین خوب نیست نوت 2 رو تدایی میکنه ! و اینکه دو سیم بودنش آپشن جالبی نیست. چون خود 2 سیم بودن بد ها دچار تداخل میشه. دیدم ک می گم. دو سیم مفت گرونه . اگه تک سیم باشه.سفارش اروپاه برسه برای خرید. اندرویدشم 7...رم 4... صفحه 6 اینچ باشه. A7 2018 با قیمت منطقی من یکی می خرمش. ولی هرگز پول ی بنز براش پرداخت نمی کنم. ک جیب دوتا گوشی فروش شهرستانی پر بشه..نه چنین چیزی نیست هر چیزی قیمتی داره..☺☺ با تشکر از جی اس ام.

علی

۱۳۹۶/۷/۵
از هنگ تی سی خیلی بهتره با طراحی های اسباب ش

مدیریت سامسونگ

۱۳۹۶/۷/۵
Ok
نظر شما دریافت شد و اعمال میگردد.???

fazel

۱۳۹۶/۷/۵
یعنی تنها خواهشی که دارم اینه ظاهر پشت گوشی رو خراب نکنن لرزشگیرهم فراموش نشه!!!

yashar2080

۱۳۹۶/۷/۵
ای وای من............ اون سنسور اثر انگشته گذاشته اونجا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!