خانهاخبار
تمسخر قابلیت فیس‌ آی دی آیفون 10 توسط هواوی

تمسخر قابلیت فیس‌ آی دی آیفون 10 توسط هواوی

به تازگی هواوی با انتشار ویدئویی طعنه آمیز در فیس‌بوک خود، سیستم احراز هویت جدید آیفون 10 را به سخره گرفته است.
۱۳۹۶/۷/۱

به طور معمول، رویدادهای رسانه‌ای اپل به خوبی از قبل تمرین شده و بسیار تر و تمیز برگزار می‌شوند و می‌توان گفت که اغلب آن‌ها خوب و قابل قبول از آب در می‌آیند. رویداد معرفی آیفون 10 اما نشان داد که این قاعده هم مثل تمام قواعد دیگر استثنا دارد. داستان از این قرار است که وقتی که کریگ فدریگی می‌خواست برای اولین بار، قابلیت فیس آی‌دی را به حاضران در سالن نشان دهد، نتوانست قفل آیفون خود را با آن باز کند و مجبور شد که از گذرواژه برای ورود به گوشی استفاده کند. هرچند اپل پس از این مراسم به دلیل ایجاد این مشکل، توضیحات قابل قبولی را ارایه کرد، با این حال پاک کردن آن لحظه خجالت آور از اذهان عمومی کمی زمان می‌برد.

image

هواوی که این روزها در قد و قواره رقیبی سرسخت برای اپل و دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند ظاهر شده، بدش نمی‌آید که از این آب گل آلود ماهی بگیرد. این گوشی ساز چینی برای درشت نمایی اشتباه رخ داده در مراسم معرفی آیفون 10 یا حداقل برای دست انداختن اپل، ویدیویی در حساب کاربری فیس‌بوک خود منتشر کرده که کاربردپذیری فناوری فیس آی‌دی را به سخره گرفته است.

در توضیحات این ویدیو آمده:

بیایید با فناوری بازشناسی چهره [آیفون 10] روبرو شویم، فناوری‌ای که قرار نیست به درد همه بخورد. در عوض با هشتگ TheRealAIPhone# به استقبال آینده بروید.

هواوی با این کار علاوه بر اینکه به قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون 10 طعنه زده بلکه با هشتگ #TheRealAIPhone به تبلیغ مراسم در شرف وقوع رونمایی از میت 10 پرداخته است. میت 10، گوشی پرچم‌داری است که هواوی به SoC (سیستم روی تراشه) سفارشی آن و قابلیت‌های هوش مصنوعی‌اش حسابی افتخار می‌کند. علاوه بر این، هواوی مدعی است که این SoC آغازگر راهی جدید برای توسعه پلتفرمی نوین برای استفاده از هوش مصنوعی در تلفن‌های همراه یا mobile AI خواهد بود.

این شرکت طی یک نشست رسانه‌ای که اوایل ماه جاری برگزار شد، اعلام کرد:

ایجاد تحولات جدید در دانش هوش مصنوعی به تلاشی مشترک و همگرا در سراسر این زنجیره ارزش نیاز دارد، زنجیره ارزشی که از ده‌ها میلیون توسعه دهنده و بازخوردها و تجارب صدها میلیون کاربر تشکیل شده است. هواوی تراشه کرین 970 را به عنوان پلتفرمی باز برای هوش مصنوعی موبایل در نظر گرفته و درهای آن را به روی توسعه دهندگان و تمامی افراد صاحب ایده باز گذاشته تا بتوانند کاربردهایی نوآورانه برای قابلیت‌های پردازشی آن پیدا کنند.

 در ادامه می‌توانید ویدئوی طعنه‌آمیز هواوی را مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

رامتين ارادنيكa

۱۳۹۷/۲/۳
اقا تا بحال به تل جيتي ببدختم نگاه كىديد اولين گوشي با دوربينو الجي زد اولين گوشي دو دوربينو الجي زدم اولين گوشي خم رو الجي زد و اولين گوشي اي كه اثر انگشتش پشتش رود الجي بود و... بعد هواوي و سامسونگ رو كه تقليد ميككننو ميگن نو اور

Alireza

۱۳۹۶/۷/۹
من خریدمش چه مشکلی داره؟

Omid

۱۳۹۶/۷/۷
خخخخ خنک شدین؟

مهسا

۱۳۹۶/۷/۶
خخخ اصلا ماهم از اسم هاتون نفهمیدیم متعصبی هستین

Hamed

۱۳۹۶/۷/۵
من خودم قبلا یدونه 5s داشتم از نظر کیفیت خوب بود اما نسبت به اندروید یکسری محدودیت ها داشت ک ب مرور زمان عادی میشه اما کلا دیگه از ایفون کشیدم بیرون و الان ی الجی دارم و دارم قد یه لپ تاپ ازش کار میکشم و ب خصوص اندازش خیلی خوبه بزرگه