خانهاخبار
احتمال معرفی یک گوشی بدون حاشیه دیگر از شارپ در آینده نزدیک

احتمال معرفی یک گوشی بدون حاشیه دیگر از شارپ در آینده نزدیک

کمپانی شارپ پیش از شیائومی به تولید گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه روی آورد. این سازنده پس از معرفی AQUOS S2 قرار است گوشی‌های بدون حاشیه دیگری هم تا آخر سال 2017 معرفی کند.
۱۳۹۶/۷/۱

کمپانی شارپ روز گذشته تیزر تبلیغاتی تازه‌ای مربوط به یکی از محصولات جدیدش منتشر کرد و GizChina هم گزارش داده است که این سازنده قصد دارد به‌زودی یک گوشی بدون حاشیه دیگر معرفی کند. البته این تصویر توسط حساب رسمی شارپ در وب‌سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر نشده و هنوز اطلاعات دقیقی درباره منبع آن در دست نیست.

image

البته شارپ چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد تا آخر سال 2017 چند گوشی بدون حاشیه مانند Aquos S2 که ماه گذشته رونمایی شد، معرفی کند. در این تصویر شاهد هستیم که گوشی‌های بدون حاشیه جدید این سازنده قرار است ابتدا در کشور چین معرفی شوند اما جزئیات دیگری درباره نام و مشخصاتشان در این تیزر درج نشده است البته حدس می‌زنیم گوشه‌های این گوشی‌ها مانند تصویر مذکور بدون زاویه و تا حدودی خمیده طراحی شوند. حاشیه‌های کناری صفحه نمایش در Aquos S2 به حداقل رسیده‌اند و حاشیه بالا هم بسیار باریک طراحی شده اما حسگر سلفی در همین موقعیت تعبیه شده است. کمی حاشیه در قسمت پایین صفحه نمایش دیده می‌شود که دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت و لوگوی شارپ در آن قرار گرفته‌اند. طراحی این گوشی ازنظر کاهش حاشیه‌ها و موقعیت حسگر سلفی ممکن است شما را تا حدودی به یاد اسنشال فون PH-1 بیندازد. از طرفی پیش‌بینی می‌کنیم که گوشی‌های بدون حاشیه تازه شارپ هم تقریبا شبیه Aquos S2 طراحی شوند و به همین خاطر طراحی ظاهری آن را یادآوری کردیم.

گوشی‌های شارپ پیش از این ابتدا در بازار ژاپن به عرضه می‌رسیدند اما این کمپانی چندی پیش توسط Foxconn خریداری شد و به همین خاطر قرار است محولات هوشمند تازه‌اش ابتدا وارد بازار چین شوند. گوشی‌های بدون حاشیه درواقع ترند پرطرفدار سال 2017 هستند اما همان‌طور که می‌دانید، شارپ پیش از محبوب شدن این ترند اولین گوشی بدون حاشیه‌اش را معرفی کرده بود. AQUOS Crystal، Crystal 2 و AQUOS Xx نمونه‌های از گوشی‌های بدون حاشیه شارپ هستند که پیش از سال 2017 معرفی شدند هرچند تنها نسخه AQUOS Crystal موفق شد به خارج از ژاپن هم راه یابد. حدس می‌زنیم گوشی‌های بدون حاشیه بعدی این سازنده هم مانند AQUOS S2 در قسمت پایین صفحه نمایش کمی حاشیه داشته باشند. از طرفی هم ممکن است شارپ ما را با طراحی بدون حاشیه بی‌نظیر و منحصربه‌فردی روبرو کند. فعلا باید منتظر خبرهای بعدی بمانیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)