خانهاخبار
کانسپت جدید آئودی با نمره 4 از 5 در عملکرد خودران

کانسپت جدید آئودی با نمره 4 از 5 در عملکرد خودران

آئودی ایلین کانسپت جدید این خودروساز است که در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد و در واقع نسخه هوشمندتر کانسپت قبلی است.
۱۳۹۶/۶/۲۸

ایلین یکی از دو کانسپت معرفی شده توسط آئودی در نمایشگاه فرانکفورت 2017 است که از دیدگاه ظاهری کاملا شبیه به کاسپت ای‌ترون اسپرت‌بک است که برای اولین‌بار در نمایشگاه شانگهای آپریل معرفی شده بوده اما از سیستم رانندگی خودکار پیشرفته‌تر با نمره ۴ بهره می‌برد.

image

بیشتربخوانید
   استاندارد SAE J3016 و نمره‌دهی خودروهای خودران

طراحی بیرونی این خودرو فوق‌العاده زیباست اما بیشترین نکته زیر بدنه فلزی آینده‌نمای این خودرو نهفته است که با پرشی بلند نسبت به سیستم ترافیک آئودی A8 پیشرفته‌تر شده است. با نصب این سیستم، خودرو قادر به تعویض لاین به صورت کاملا خودکار بوده و هیچ نیازی به دخالت انسان نیست. حتی اگر بخواهید خودتان کنترل را در دست بگیرید امکانپذیر است و هیچ مساله‌ای نیست.

این خودرو یک موتور الکتریکی در جلو و دو موتور در عقب دارد که روی هم رفته قدرتی بین 430 تا 496 اسب بخار را فراهم می‌کنند، شتاب صفر تا صد آن نیز 4.5 ثانیه بوده و اطلاعی از حداکثر سرعت آن درز نکرده است.

چیز دیگری که از این خودرو می دانیم وجود باتری 95 کیووات‌ساعتی است که در کانسپت قبلی هم بود و می‌توانست 500 کیلومتر را در هر بار شارژ طی کند. تکنولوژی موجود دراین خودرو این اجازه را به آن می‌دهد تا به صورت وایرلس و یا به صورت شارژ سریع (Fast Charge) با یک ایستگاه 150 کیلوواتی شارژ شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)