خانهاخبار
استقبال کاربران ایرانی از HUAWEI nova 2 Plus

استقبال کاربران ایرانی از HUAWEI nova 2 Plus

گوشی HUAWEI nova 2 Plus کمتر از دو ماه است به صورت رسمی توسط هوآوی در بازار ایران رونمایی شده است ولی در همین مدت کم کاربران ایرانی از این گوشی هوشمند به خوبی استقبال کرده‌اند.
۱۳۹۶/۶/۲۷

 با توجه به اینکه مخاطبان اصلی nova 2 Plus نسل جوان هستند و بیشترین جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند، این گوشی می‌تواند مدنظر مشتریان بالقوه زیادی در بازار ایران قرار گیرد.

بر مبنای بررسی‌های میدانی کارشناسان در بازار، استقبال کاربران از nova 2 Plus در ایران به میزانی رسیده که این مدل در برخی بازارها با کمبود موجودی مواجه شده است که این امر نشان از آن دارد که این گوشی به خوبی توانسته نظر نسل جوان را به سوی خود جلب کند. از آنجایی که نوا 2 پلاس امکانات مناسبی در حوزه صوتی و تصویری که مورد توجه جوانان است را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، به نظر می‌رسد استقبال از نوا 2 پلاس همچنان ادامه داشته باشد.

اصلی‌ترین قابلیت nova 2 Plus دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن است که برای اولین بار به بازار ایران معرفی می‌شود و پیش از آن هیچ گوشی دیگری در بین رقبای این مدل از چنین امکانی بهره‌مند نبوده است. علاوه بر این نوا 2 پلاس از قابلیت منحصربه‌فرد دیگری نیز بهره‌مند است و آن چیپ HiFi برای صدای سه‌بعدی در گوشی است. با وجود این امکان کاربران می‌توانند برای اولین بار تجربه صدای سه‌بعدی را در این گوشی داشته باشند. 

image

هوآوی در این گوشی برای دوربین اصلی از لنز دو گانه بهره گرفته است که در مقایسه با رقبای هم قیمت این گوشی مزیتی کاملاً کم نظیر است. تلفیق این دو لنز که یکی 12 مگاپیکسل و دیگر 8 مگا پیکسل است، عکس‌هایی برای کاربران به ارمغان می‌آورد که تغییر نقطه فوکوس سوژه‌ها در آن‌ها حتی پس از ذخیره عکس‌ها نیز وجود خواهد داشت. همچنین زوم اُپتیکال دو برابری بدون کم شدن کیفیت عکس‌ها از دیگر نقاط قوت دوربین اصلی nova 2 Plus محسوب می‌شود.

برای حفظ امنیت کاربران، هوآوی در این مدل یک سنسور اثرانگشت در قسمت پشت بدنه هم پیش‌بینی کرده است که از سرعت بسیار بالایی در تشخیص اثرانگشت کاربران بهره می‌برد.

وجود تمام قابلیت‌های فوق در کنار طراحی زیبای این گوشی با بدنه تمام فلزی و ضخامتی کمتر از گوشی‌های پرچم‌دار بازار مانند آیفون 8 موجب شده این مدل بتواند به خوبی نظر کاربران ایرانی را به سوی خود جلب کند.

قیمت nova 2 Plus در بازار در حال حاضر در محدوده قیمتی کمتر از 1.390.000 تومان در بازارهای مختلف قرار گرفته است. از آنجایی که این گوشی از امکاناتی بهره می‌برد که حتی پرچم‌داران بازار در برندهای رقیب هوآوی هم از آن بی‌بهره هستند، این قیمت برای این مدل قابل قبول ارزیابی می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

am.m

۱۳۹۷/۵/۱۱
سلام. این گوشی از otg هم پشتیبانی می کنه؟

Maya

۱۳۹۷/۲/۴
سلام
قیمتش چنده نوا2s??

ehsan

۱۳۹۶/۹/۲۸
میخوام این گوشی رو بگیرم...نظتون چیه یکی راهنماییم کنه

ehsan

۱۳۹۶/۹/۲۸
سلام...عاقا من میخوام این گوشی رو بخرم بنا ب تعاریفی ک کردن گوشی خوبی ب نظر میاد(البته اگ دروغ نباشه) حالا چکار کنم بگیرم یا ن؟؟؟

ناشناس

۱۳۹۶/۸/۱۰
من دارم این گوشی رو اصلا هنگ نمیکنه دوربینش عالیه داغ هم نمیکنه