خانهاخبار
هوندا کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

هوندا کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

کمپانی هوندا، کانسپت شهری تمام الکتریکی خود را معرفی کرد که ظاهر بسیار جذابی دارد و بر روی یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده است.
۱۳۹۶/۶/۲۷

کمپانی ژاپنی هوندا، کانسپت شهری کاملا الکتریکی خود را معرفی کرد که بر روی یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده و نمایشی از مسیر ژاپنی‌ها برای تکنولوژی و طراحی خودرویی شهری الکتریکی است که هوندا در آینده به تولید خواهند رساند. اگر درست فهمیده باشیم، محصولات تولیدی الکتریکی آینده هوندا، طراحی پیشرو و سیستم الکتریکی پیشرفته‌ای خواهند داشت.

image

نکته مهم این است که رئیس هوندا، تاکاهیرو هاچیگو، در طی مراسم معرفی این کانسپت در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 تایید کرد که نسخه تولیدی از نتیجه این تحقیقات در سال 2019 به تولید خواهد رسید.

image
image

کانسپت شهری الکتریکی هوندا، یادآور نسل دوم سیویک است که جلو پنجره بزرگ و ابعاد کوچکی داشت. البته این خودرو هم در واقع، جایی پایین‌تر از سوپرمینی Jazz قرار می‌گیرد. هوندا می‌گوید که وجود تناسب و تعادل در بدنه و چهره عضلانی، شخصیتی اسپرت به این کانسپت می‌بخشد.

image

بین دو چراغ گِرد در جلو و در جلو پنجره خودرو، یک نمایشگر برای اطلاعات قرار گرفته که اطلاعاتی چون خوشامدگویی به عابران و توصیه‌هایی به سایر رانندگان بر روی آن به نمایش درمی‌آیند. در عقب هم همین چینش با چراغ‌های مربعی وجود دارد و نمایشگر موجود در عقب، اطلاعات مربوط به شارژ باتری‌ها و لوگوی خودرو را نمایش می‌دهد.

image

خوشبختانه در داخل کابین فرمان وجود دارد، در کنار آن، پدال‌ها، یک نمایشگر بسیار عریض وجود دارد و ستون A هم نازک است. در داخل کابی مینیمال این کانسپت دو صندلی نیمکت مانند وجود دارد که در مجموع برای چهار سرنشین ظرفیت دارند. داشبورد یکپارچه و کاملا از جنس چوب است. همچنین در دو طرف این داشبورد، نمایشگرهایی قرار دارد که تا داخل درهای جلو امتداد یافته‌اند.

image

بخش مرکزی نمایشگر، اطلاعاتی را پیرامون خودرو ارائه می‌کند مانند بُرد حرکتی، میزان شارژ باقی مانده باتری، و مصرف انرژی. نمایشگرهای کناری موجود در درها هم به عنوان آینه‌های جانبی عمل می‌کنند که تصاویر را از طریق دوربین‌ها انتقال و نمایش می‌دهد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

just f

۱۳۹۶/۶/۲۸
مثل گلف شده

کیوان

۱۳۹۶/۶/۲۷
نمیشه این ماشین جایگزین پراید شه؟

مانی

۱۳۹۶/۶/۲۷
چقد خوشگله ♥
این ماشین گازوئیلی هم باشه من میخرم :))))