خانهاخبار
آیا گوگل به اشتباه عکس گرفته شده با دوربین پیکسل 2 را لو داده؟

آیا گوگل به اشتباه عکس گرفته شده با دوربین پیکسل 2 را لو داده؟

گوگل قرار است نسل تازه پیکسل‌هایش را ماه آینده رسما معرفی کند. کاربران اندروید هم موفق به استخراج تصویر تازه‌ای موسوم به دوربین این گوشی‌ها از درون تیزر رسمی سازنده شده‌اند.
۱۳۹۶/۶/۲۵
image

طرفداران و کاربران سیستم عامل اندروید همیشه فعال هستند و خبرهای تازه‌ای منتشر می‌کنند. حالا که گوگل قرار است نسل تازه گوشی‌های پیکسل را به نام Pixel 2 و Pixel XL 2 تا چند هفته آینده و در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی کند، کاربران اندروید هم دست به‌کار شده‌اند و کد منبع مربوط به تیزر رسمی Pixel 2 را در جست‌وجوی اطلاعات بیشتر، کند و کاو کرده‌اند.

این کاربران تصویر کوکی‌هایی را کشف کرده‌اند که در یک دستمال رنگارنگ قرار گرفته‌اند. این تصویر دو احتمال جدی را به‌وجود آورده است. ممکن است تصویر مذکور توسط دوربین اصلی یکی از نسخه‌های Pixel 2 یا Pixel XL 2 ثبت شده باشد. احتمال جالب دیگر هم این است که شاید این تصویر به هیچ‌کدام از پیسکل‌های تازه مربوط نباشد و گوگل آن را صرفا برای گمراه کردن کاربران و شایعه‌سازان در کد منبع تیزرش قرار داده باشد. این تصویر تنها تصویری است که کاربران اندرویدی تابه‌حال توانسته‌اند از تیزر مذکور استخراج کنند.

با نگاهی به جزئیات این تصویر می‌توان پی برد که قطعا توسط یکی از دستگاه‌های هوشمند گوگل ثبت شده است اما در قسمت مدل این دستگاه به طرز هوشمندانه نوشته شده است «آنقدر هم ساده نیست». این جمله شیطنت‌آمیز گوگل از طرفی احتمال اول را تشدید می‌کند  و باعث می‌شود حدس بزنیم تصویر کوکی‌ها توسط یکی از این دوگانه جدید ثبت شده است.

image

نکته جالب توجه دیگر در جزئیات این تصویر، موقعیت مکانی ثبت آن است. برچسب جغرافیایی این تصویر نشان می‌دهد که در دفتر اصلی گوگل واقع در مانتین ویو ثبت شده است.

image

واضح است که قصد کمپانی گوگل از قرار دادن این تصویر در تیزر اصلا نشان دادن کیفیت دوربین پیکسل‌های تازه نیست و صرفا می‌خواهد کمی سربه‌سر کاربران بگذارد. این تصویر چندان فوق‌العاده به‌نظر نمی‌رسد و ظاهرا در اندازه واقعی هم ارسال نشده است. می‌توان باتوجه به این تصویر حدس‌های مختلفی زد. برای مثال ممکن است گوگل بخواهد احتمال عرضه پیکسل‌ها را در دو رنگ مشکی و سفید اعلام کند. تصویر مذکور هنوز موردتایید قرار نگرفته و بهتر است فعلا آن را نمونه تصویر دوربین پیکسل‌های تازه بدانیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)