خانهاخبار
تبلت Galaxy Tab Active 2 مجوز FCC دریافت کرد

تبلت Galaxy Tab Active 2 مجوز FCC دریافت کرد

مدت‌هاست که شایعه‌های متعددی درباره تلاش سامسونگ برای تولید و معرفی نسخه‌های Active منتشر می‌شود. یک تبلت تازه دیگر از این سری با شناسه SM-T395 از FCC مجوز دریافت کرده است اما هنوز نام تجاری آن را نمی‌دانیم.
۱۳۹۶/۶/۲۳

یک تبلت سامسونگ با شناسه SM-T395 حدودا دو هفته پیش از FCC، کمیسیون ارتباطات آمریکا، مجوز دریافت کرد. اسناد مشخصات و مجوز این تلات روز گذشته در پایگاه داده‌های آژانس مذکور منتشر شد و در معرض عموم قرار گرفت. اغلب کارشناسان معتقدند که تبلت مذکور درواقع Galaxy Tab Active 2 است که نسل اول آن به نام Galaxy Tab Active ابتدا در سال 2014 میلادی معرفی شد. گفته می‌شود تبلت تنومند مذکور با شناسه SM-T395 نسخه‌ای است که از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند و سامسونگ در نظر دارد یک نسخه دیگر هم با شناسه SM-T390 و با پشتیبانی از شبکه ارتباطی Wi-Fi معرفی کند.

این موضوع که فعلا نسخه 4G LTE تبلت مذکور موفق به دریافت مجوز FCC شده است، به معنی عرضه اختصاصی آن در کشور آمریکا نیست هرچند احتمال آن زیاد است. تبلت Galaxy Tab Active در اروپا و آمریکای جنوبی هم به عرضه رسید اما فعلا نمی‌توانیم درباره ورود Tab Active 2 به کشورهای مذکور نظر قطعی صادر کنیم. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که نسخه‌های تنومند Active دستگاه‌های هوشمند سامسونگ به اندازه نسخه‌های رایج محصولاتش محبوب نیستند و تولید نمی‌شوند. این غول تکنولوژی کره‌ای مدتی است که تمرکزش را بیش از گذشته به معرفی و عرضه دستگاه‌های Active معطوف کرده است. آخرین دستگاه هوشمند این سری Galaxy S8 Active است که در ابتدای تابستان سال جاری منجصرا توسط اپراتور AT&T وارد بازار شد. کمی پس از عرضه گوشی مذکور در ماه اوت، شاهد یک نسخه احتمالی دیگر از Galaxy S8 Active بودیم که ظاهرا از Wi-Fi Alliance مجوز دریافت کرده بود. اطلاعات این گوشی درواقع نشان‌دهنده یک نسخه آنلاک از S8 Active بود و باعث شد شایعه دیگری مبنی بر تمایل سامسونگ در گسترش عرضه گوشی مذکور، منتشر شود.

هنوز مشخص نیست آیا نسخه آنلاک Galaxy S8 Active به دو شناسه SM-T395 و SM-T390 مربوط می‌شود یا خیر. تولید گوشی‌های Active اغلب توسط سازندگانی صورت می‌گیرد که کمتر شناخته شده‌اند و شایعه‌های اخیر نشان می‌دهد که غول تکنولوژی کره‌ای ممکن است قصد داشته باشد فعالیتش را در این زمینه هم گسترش دهد. از طرفی، سامسونگ به تازگی فبلت Galaxy Note 8، قدرتمندترین پرچم‌دار این کمپانی تابه‌حال را معرفی کرده است. این گوشی قرار است 15 سپتامبر (24 شهریور) رسما عرضه شود و حدس می‌زنیم سامسونگ پس از معرفی آن و دوگانه Galaxy S8 گوشی پرچم‌دار دیگری را تا آخر 2017 معرفی نکند. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ در حال حاضر چند گوشی تنومند از سری Active را در دست توسعه و ساخت دارد که حدس می‌زنیم معرفی آن‌ها را حداقل به ابتدای سال 2018 موکول کند. همچنین انتظار می‌رود این سازنده محبوب، گوشی‌های مذکور را در خلال کنفرانس CES 2018 در لاس وگاس معرفی کند.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)