خانهاخبار
پورشه کاین توربو جدید رسما معرفی شد

پورشه کاین توربو جدید رسما معرفی شد

با یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای جهان آشنا شوید!. پورشه نشان داد که لوکس بودن تضادی با سرعت ندارد.
۱۳۹۶/۶/۲۲

تنها دو هفته پس از معرفی نسل سوم پورشه کاین، برند خودروسازی آلمانی، قدرتمندترین نسخه از این شاسی بلند را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد. کاین توربو از موتور 4.0 لیتری 8 سیلندر بای توربو بهره می‌برد که قدرت 550 اسب بخاری تولید می‌کند که که 30 اسب بخار بیشتر از نسل قبلی است.

image

به لطف موتور 8 سیلندر جدید و جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک بهبود یافته، شاسی بلند پورشه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پس از حرکت در حالت سکون، به 4.1 ثانیه زمان نیاز دارد. اگر به فکر خودروی سریعتری هستید، می‌توانید پکیج اسپرت کرونو را سفارش دهید که شتاب اولیه را به میزان 0.2 ثانیه کاهش می‌دهد. حداکثر سرعت پورشه کاین توربو جدید به 286 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

image
image

در کنار کاراکتر پویا و آیرودینامیک بهبود یافته، پورشه می‌گوید که موتور جدید پاسخ‌های بهتری را ارئه می‌دهد که این موضوع به دلیل چینش بهتر توربوشارژرهای اگزوز و کوتاه کردن مسیر اگزوز بین محفظه احتراق و توربوها حاصل شده است. همچنین طرح بندی کلی موتور هم مورد بازبینی قرار گرفته که این شانس را به مهندسان می‌دهد تا موتور را در ارتفاع پایین‌تری نصب کنند. این کار مرکز ثقل خودرو را پایین‌تر می‌آورد و تاثیر مثبتی بر روی پویایی رانندگی می‌گذارد.

image
image

این کمپانی آلمانی می‌گوید که به لطف شاسی فعال جدید و سیستم تلیق بادی سه محفظه‌ای، پورشه کاین توربو بهترین نمونه برای این سه مورد است: یک خودرو با توانایی‌های اسپرت، خودرویی راحت با بدنه نرم، و خودرویی با توانایی‌های آفرود. درست مانند یک خودوری اسپرت، پورشه کاین توربو از لاستیک‌های متفاوتی در جلو و عقب بهره می‌گیرد. ابعاد لاستیک‌های جلو 285/40 و ابعاد لاستیک‌های عقب 315/35 است. برای تنظیم سیستم تعلیق، 5 حالت مختلف وجود دارد که از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی قابل کنترل است.

image
image

کاین توربو نخستین خودرو در این سگمنت است که از آیرودینامی فعال سود می‌برد که اسپویلر عقب متصل به سقف آن، قابلیت تطبیق را دارد. این اسپویلر در اساس شرایط مختلف تنظیم می‌شود یعنی کارایی را بهبود می‌بخشد، داون فورس را در محور عقب افزایش می‌دهد و در حالت شکست باد، مسافت ترمز را از سرعت‌های بالاتر کوتاه می‌کند.

image
image

با وجود سیستم ترمز ویژه پورشه به نام PSCB که به صورت استاندارد برای کاین توربو جدید عرضه می‌شود، مسافت ترمز این خودرو هم پس از ترمز کامل در سرعت 250 کیلومتر بر ساعت، 2 متر کاهش یافته است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)