خانهاخبار
زمان انتشار رسمی iOS 11 مشخص شد؛ نسخه گلد مستر هم‌اکنون قابل دانلود است

زمان انتشار رسمی iOS 11 مشخص شد؛ نسخه گلد مستر هم‌اکنون قابل دانلود است

در جریان رویداد اپل، زمان رسمی عرضه iOS 11 اعلام شد. این نسخه از این سیستم عامل با تغییرات جذابی همراه بوده است و فقط به دستگاه‌های 64 بیتی تعلق می‌گیرد.
۱۳۹۶/۶/۲۲

اپل نسخه نهایی iOS 11 را معرفی کرد و تمامی دارندگان دستگاه‌های 64 بیتی و دارای پشتیبانی اپل، می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. تا کنون آی‌اواس 11 به صورت بتا عرضه شده بود و در دست توسعه بود. این پلتفرم نه تنها مدتی در توسعه مخفیانه بوده است، بلکه کسانی که به نسخه‌های بتا دسترسی داشتند نیز با نظراتشان به رفع باگ و بهبود آن کمک کرده‌اند.

image

همچنین اپل نه تنها نسخه گلدن مستر را برای توسعه دهندگان عرضه کرده، بلکه تاریخ انتشار رسمی آن را نیز اعلام کرده است. روز 19 سپتامبر یا 28 شهریور (سه‌شنبه هفته بعد) را روی تقویم خود علامت بزنید و منتظر نسخه یازدهم سیستم عامل iOS باشید! iOS 11 بهبودهای چشمگیری را در عملکرد دستگاه ارائه می‌دهد، اما با توجه به اینکه سرعت و عملکرد دستگاه‌های 32 بیتی را به بدترین حالت ممکن می‌رساند، برای آن‌ها عرضه نشده است.

28 شهریور به‌روزرسانی بزرگی برای دستگاه‌های واجد شرایط عرضه می‌شود. iOS 11 توجه خاصی به آیپد داشته و این پلتفرم، به لطف این نسخه، دستخوش تغییرات بزرگی شده است؛ مواردی از قبیل سیستم جدید Drag & Drop، امکان ویرایش اسکرین شات‌ها در لحظه و بهبود تجربه چند برنامه‌ای به این نسخه اضافه شده‌اند. امکان پرداخت از طریق iMessage با تغییر پروتکل، برنامه مدیریت فایل‌ها و ویژگی‌های مختص به Apple Pencil دیگر مواردی هستند که در آی‌اواس 11 یافت می‌شوند.

image

آی‌اواس 11 به معنای واقعی کلمه یک دنیای جدید برای پلتفرم‌ها به حساب می‌آید؛ اپل این به‌روزرسانی را «یک گام غول‌پیکر برای آیفون، یک جهش قابل توجه برای آیپد» خوانده است. نظر شما مورد iOS 11 چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

D.M.A

۱۳۹۶/۶/۲۲
با توجه به تجربه ای که توی ios 11 داشتم در دو مدل ۷پلاس و ۶اس پلاس میتونم بگم بر خلاف انتظار افت سرعت و مصرف شدید باطری و البته باگ های بسیار وجود داشت که با توجه به سنت اپل هرساله اپدیت های جدید باعث افت سرعت در پرچم دار های قدیمی میشن پیشنهاد میکنم دارندگان سری۷ به این نسخه اپدیت نکنند

محمد

۱۳۹۶/۶/۲۲
امیدوارم تو این آپدیت مشکل آزار دهنده داغ شدن (iphone 6s) برطرف بشه

وحید

۱۳۹۶/۶/۲۲
سلام ایا بعد از دریافت ابدیت میشه با لغو دریافت ابدیتهای بتا فقط ابدیت های رسمی را دریافت کرد یا باید گوشی ریست بشه؟

آرمان

۱۳۹۶/۶/۲۲
خوشم میاد سیستم عامل جدید که میاد برای تمام دستگاه‌ها همزمان در دسترس قرار می‌گیره و تقریبا دستگاه‌های چهار سال قبل هم ساپورت می‌کنه??
حالا اندروید سیستم عامل جدید معرفی می‌کنه اصلا معلوم نیست کی میاد برای چه دستگاهایی میاد?