خانهاخبار
اپل رسما از Apple Watch 3 رونمایی کرد؛ پشتیبانی از LTE، پردازنده قوی‌تر

اپل رسما از Apple Watch 3 رونمایی کرد؛ پشتیبانی از LTE، پردازنده قوی‌تر

ساعت هوشمند Apple Watche 3 در دو نسخه امروز در خلال رویدادی جهانی معرفی شد. تفاوت این دو نسخه در امکان برقراری ارتباط سلولار گزارش شده است.
۱۳۹۶/۶/۲۱

اغلب کارشناسان معتقدند ساعت‌های هوشمند نمی‌توانند رقیب جدی برای گوشی‌ها باشند اما اپل یکی از سازندگان نامی این دو دستگاه است که توانسته در فروش گجت‌های پوشیدنی هم از سایر سازندگان پیشی بگیرد.

این غول تکنولوژی امروز از تازه‌ترین سری ساعت‌های هوشمندش به نام Apple Watche Series 3 در یک رویداد جهانی، رونمایی کرد. این سری تازه نسبت به ساعت‌های قبلی اپل از ویژگی‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و ظاهرا در بسیاری موارد بهبود یافته است.

ویژگی ارتباطی LTE

همه ساعت‌های هوشمند اپل تابه‌حال برای ارتباط با اینترنت، به گوشی‌های آیفون وابسته بودند؛ درواقع باید آن‌ها را ابتدا به یک آیفون متصل کنید تا بتوانید با دنیا ارتباط برقرار کنید. حالا همه چیز در سری 3 تغییر کرده است و صفحه‌نمایش Apple Watch 3 به‌ عنوان آنتن LTE عمل می‌کند تا امکان ارتباط داده‌ها را در شبکه سلولار میسر سازد.

به زبان ساده‌تر، حالا می‌توانید بدون نیاز به اتصال با آیفون و تنها با استفاده از ساعت هوشمندتان، تماس برقرار کنید. اپلیکیشن‌های این ساعت هوشمند هم به شیوه تازه‌ای اجرا می‌شوند. کاربران دیگر بدون نیاز به اتصال با آیفون‌شان قادر هستند موسیقی پخش کنند، نوتیفیکیشن دریافت کنند و فعالیت‌های ورزشی‌شان را روی Apple Watch 3 کنترل و دنبال کنند. این ویژگی LTE مجزا مخصوصا برای کاربرانی مناسب است که زمان زیادی را صرف فعالیت‌های بیرون از منزل مانند دو، شنا و دوچرخه‌سواری می‌کنند. البته به‌طور کلی ویژگی ارتباطی LTE مجزا در این سری با قطع وابستگی ارتباط به آیفون باعث می‌شود کاربران بدون نگرانی از حمل گوشی‌ به فعالیت‌های ورزشی و روزمره‌شان بپردازند.

پردازنده قدرتمند تازه

این ساعت هوشمند به پردازنده جدید دو هسته‌ای W2 مجهز شده است که نسبت به پردازنده سری 2، حدودا 70% سریع‌تر عمل می‌کند. این موضوع بیش از هر چیز به نفع توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌هاست چراکه دیگر لازم نیست نگران سرعت اجرای برنامه‌ها باشند. به همین خاطر منتظر هستیم تا پس از عرضه Apple Watch 3 شاهد تغییرات بسیاری در طراحی اپلیکیشن‌ها باشیم.

پیش‌فروش، عرضه و قیمت نهایی

پیش‌فروش نسخه‌های مختلف Apple Watch 3 قرار است از 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز شود و 22 سپتامبر (31 شهریور) هم به‌عنوان تاریخ نهایی عرضه آن‌ها اعلام شده است.

قیمت نسخه‌ای که از امکان ارتباط سلولار پشتیبانی می‌کند از 399 دلار شروع می‌شود اما اگر این ویژگی برای شما اهمیت چندانی ندارد، می‌توانید نسخه 329 دلاری آن را تهیه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۸/۱۴
یعنی دیگه به گوشی ایفون نیاز نیست؟

amirreza

۱۳۹۶/۶/۲۲
agha ye soal in az kojash sim cart mikhore?

امير

۱۳۹۶/۶/۲۲
كسي ميدونه قابليت lte وسيم كارت الكترونيك تو ايران قابل دسترسي هست يا نه ؟

saeed666

۱۳۹۶/۶/۲۱
این دفعه انصافا اپل واچ رو خیلی پیشرفته کرده و خیلی هم عالی شده نسبت به قبل خیلی پیشرفت داشته این خوبه.