خانهاخبار
یک سوم از کاربران آمریکایی از آیفون‌های قدیمی استفاده می‌کنند

یک سوم از کاربران آمریکایی از آیفون‌های قدیمی استفاده می‌کنند

یک گزارش تازه نشان می‌دهد یک سوم از مجموع آیفون‌های فعال در آمریکا بیش از 2 سال عمر دارند اما اپل این موضوع را به فال نیک گرفته است و انتظار دارد امسال بخشی بزرگی از آیفون‌های خود را ارتقا دهند.
۱۳۹۶/۶/۲۰

فردا شب مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید اپل برگزار می‌شود؛ مراسمی که برای اولین سالن استیو جابز در مقر جدید اپل میزبان آن خواهد بود.

در آستانه معرفی iPhone 8، iPhone 8 Plus و iPhone X آماری از تعداد آیفون‌های فعال در آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد هنوز میلیون‌ها نفر از کاربران آمریکایی از مدل‌های قدیمی آیفون استفاده می‌کنند.

بر این اساس از 141 میلیون آیفون فعال در آمریکا حدود 46 میلیون دستگاه مربوط به iPhone 6، iPhone 6 Plus و مدل‌های قدیمی‌تر است که سهم 33 درصدی از کل آیفون‌های فعال در این کشور را به خود اختصاص می‌دهد. یعنی حدود یک سوم از کاربران آمریکایی آیفون از گوشی استفاده می‌کنند که بیش از دو سال عمر دارد.

اپل معتقد است بخشی بزرگی از کاربرانی که در چند سال اخیر گوشی خود را ارتقا نداده‌اند امسال اقدام به خرید یکی از سه مدل جدید آیفون خواهند کرد به همین خاطر انتظار دارد میزان درخواست‌ها برای خرید آیفون‌ 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس بی‌سابقه باشد. نشانه دیگر کاهش میزان فروش آیفون در چند ماه اخیر است که یکی از دلایل آن انتظار کاربران برای معرفی iPhone X باشد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۶/۲۳
سیدی اپل تو این 10 ده ماهه 50 میلیون آیفون 7 و 7 پلاس نفروخته بعدش چه جوری 48 میلیون تو دنیا فروخته؟

mking

۱۳۹۶/۶/۲۰
تو ایرانم دیگه پز نداره
به مردم احترام بذار
شاید اگر خودت ایفون بخری واسه پز باشه

آرش

۱۳۹۶/۶/۲۰
اون دو نفری ک دیس لایکت کردن معلومه این حرفت براشون سنگین بود =)))

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۲۰
برای اینکه برای اونا پُز اهمیت نداره
لذت پُز فقط نزد ایرانیان است و بس