خانهاخبار
با نوآوری‌های هوآوی در Nova 2 Plus آشنا شوید

با نوآوری‌های هوآوی در Nova 2 Plus آشنا شوید

اگر برای شما جای سوال است که چرا هوآوی نوا 2 پلاس را به عنوان یکی از بهترین پرچمداران سال معرفی می‌کنند، در این مطلب بارزترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند را معرفی کرده‌ایم تا دریابید دلیل این انتخاب چیست.
۱۳۹۶/۶/۱۹

از جمله عواملی که سبب می‌‏شود یک شرکت سازنده گوشی‌ تلفن همراه از سایر رقبای خود در بازار پیش بیفتد عرضه محصولاتی است که نوآوری و خلاقیت داشته باشند.

در سال‌های پیش‌رو ویژگی‌های نوآورانه اهمیت بیشتری نسبت به مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند پیدا خواهد کرد به همین دلیل است که سازندگان گوشی تلفن همراه سعی می‌کند هر سال ویژگی جدید و تازه‌ای به محصولات خود بیفزایند.

شرکت هوآوی، به عنوان یکی از پیشگامان تولید گوشی‌های هوشمند در جهان، این اصل را نه تنها در پرچمداران خود بلکه در گوشی‌های میان‌رده نیز مد نظر قرار می‌دهد تا همه مشتریانش قادر باشند از فناوری‌های روز دنیا استفاده کنند.

در این مطلب به معرفی 5 نوآوری استفاده شده در گوشی Nova 2 Plus هوآوی می‌پردازیم که به عنوان یک گوشی میان‌رده توانسته است به خوبی در بازار بدرخشد.

HUAWEI Histen

image

هوآوی در محصولات اخیر خود، از جمله نوا 2 پلاس، توجه ویژه‌ای به صدا کرده است. این شرکت، با همکاری متخصصات بزرگ صنعت صوت، تجربه‌ای فوق‌العاده از شنیدن صدا و موسیقی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. Nova 2 Plus با برخورداری از چیپ صدای AK4376a کیفیت صدای عالی در کنار مصرف کم باتری را تضمین می‌کند. همچنین این گوشی با مجهز بودن به فناوری HUAWEI Histen قادر است صدای 3 بعدی و تحسین برانگیزی را به گوشی شما برساند.

Fast Charging

image

هوآوی یکی از معدود شرکت‌های است که در محصولاتش از تراشه‌های اختصاصی خود استفاده می‌کند؛ تراشه‌هایی که چه از نظر عملکرد و چه از نظر فناوری قادرند با پردازنده‌های کوالکام و اگزینوس رقابت کنند.

با اینکه نوا 2 پلاس از یک باتری بزرگ 3340 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد، به لطف برخورداری از فناوری شارژ سریع، که پردازنده Kirin 659 در اختیارش می‌گذارد، تنها با 10 دقیقه شارژ کردن می‌توان 1.5 ساعت فیلم تماشا کرد و بیش از 8 ساعت به موسیقی گوشی داد که در این زمینه یک رکورد محسوب می‎شود..

3D Face Recognition

نوا 2 پلاس، با داشتن دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، یکی از بهترین گوشی‌هایی است که سلفی‌دوستان می‌توانند از بازار تهیه کنند. ویژگی 3D face recognition دوربین این گوشی سبب می‌‏شود تا در زمان عکس گرفتن اجزا صورت شما تشخیص داده شود و پرتره‌های روشن‌تر، زیباتر و شفاف‌تری از شما به ثبت برسد.

image

Intelligent LCD Illumination

نوا 2 پلاس به جای استفاده از فلش دوربین جلو از فناوری intelligent LCD illumination بهره می‌برد که به کاربران کمک می‌کند در نور کم عکس‌های بسیار خوبی ثبت کنند. این ویژگی با استفاده از فلش نمایشگر دستگاه، با 11 دمای رنگ و درجه روشنایی مختلف، کار می‌کند تا پرتره‌های شما زیباتر شوند و صورت شما در تاریکی بدرخشد.

Ultra-Thin Fingerprint Sensor

image

یکی از عمده مشکلات سنسور اثر انگشت گوشی‌های هوشمند کثیف شدن و جمع شدن گردوخاک است که باعث می‎شود عملکرد این سنسور کاهش یابد. هواوی برای حل این مشکل سنسور فوق باریکی ساخته که همسطح با بدنه دستگاه است در نتیجه جایی برای جمع شدن گردوخاک باقی نمی‌ماند. همچنین حلقه درخشانی که دور این سنسور تعبیه شده است به پیدا کردن راحت آن در تاریکی کمک می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

امیرحسین تنهاگرد

۱۳۹۷/۴/۹
لطفا اگه گوشی تو دستتون نگرفتین چیزی نگین واقعا از پر چمدارهای عالیی حتی به میت9 هم میرسه خودتون ببنید داخل یوتیوب مقایسه p10رو با ناوا2پلاسداخل برنامه بیشتر اون جلو بود یک ثانیه اختلاف اما درداخل بازی 5بازیو ناوا باز کرد 3 بازیو p10 تازه اون کایرون 960 این 659 ولی خیلی عالیی ساختنش

Sezar

۱۳۹۷/۱/۳۱
هیچی دیگه....
متاسفم واست عشقم ?
خیلی عقبی خیلی
من خودم s7 edeg داشتم این گوشی راحت میتونه باهاش رقابت کنه.

Sezar

۱۳۹۷/۱/۳۱
فک کنم از پشت کوه اومدی عزیزم.. این گوشی از دو دوربین خیلی خوب بهره میبره دوربین جلوش که محشره 4 گیگ رم درکنار 64..128 گیگ حافظه داخلی کیفیت صدای محشر.. اثر انگشت فوق سریع.. باتری عالی درکنار شارژر سریع با درگاه typ_c دیگه چی بگم.. حتی میتونه با s7 سامسونگ به خوبی رقابت کنه.. S7 یکی از بهترینای سامسونگه.
یکم اطلاعاتتو بالاببر عشقم.
??

مهدی

۱۳۹۷/۱/۶
دوربین دوم برای زوم اپتیکال دو برابر و بهبود نوردهی استفاده میشه

مهدی

۱۳۹۷/۱/۶
دوست عزیز من خودم a5 داشتم و فروختم nova 2+ گرفتم یه سر و گردن بالاتر از a5
عکس دوربینش هم با s8+ مقایسه کردیم بازم کیفیت نوا بالاتر بود
بیخود گول اسم سامسونگ رو نخورین بجای این حرفها برید از کسایی که این گوشی رو داشتن بپرسین