خانهاخبار
تصویر و بخشی از مشخصات اپل واچ 3 در iOS 11 فاش شد

تصویر و بخشی از مشخصات اپل واچ 3 در iOS 11 فاش شد

شرکت اپل، به‌زودی از گوشی‌ پرچم‌دار آیفون 8 به همراه آیفون 7s رونمایی خواهد کرد اما آیفون‎های 2017، قرار نیست تنها اتفاق رویداد خبری اپل در تاریخ 21 شهریور ماه باشد. در این مراسم، کوپرتینویی‌ها ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ 3 را نیز معرفی خواهند کرد که از LTE پشتیبانی می‌کند. به‌تازگی، تصویری منتشر شده است که طراحی اپل واچ 3 را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۱۸

تصویر فاش شده، یک‌ ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ را در برنامه Watch به نمایش می‌گذارد؛ در پس‌زمینه‌ی ساعت مچی هوشمند، تعدادی نقطه دیده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی وضعیت آنتن‌دهی است . همچنین دکمه چرخان Digital Crown با رنگ قرمز در سمت چپ ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ دیده می‌شود.

image

ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ 3، محصولی است که در نسخه Gold Master سیستم‌عامل آی‌او‌اس 11 و در برنامه Watch به نمایش گذاشته شده. گمان می‌رود ساعت‌مچی هوشمند امسال اپل در دو مدل با پشتیبانی از LTE و Wi-Fi عرضه خواهد شد و البته مدل مجهز به LTE، قابلیت‌های متنوعی مانند اتصال به اینترنت و امکان برقراری تماس تلفنی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ هرچند برخی ادعا می‌کنند که امکان برقراری تماس تلفنی تا سال آینده میسر نیست!

در حال‌حاضر، هیچ‌یک از ساعت‌های مچی هوشمند اپل از LTE پشتیبانی نمی‌کند و برای اتصال به اینترنت، ناچار هستید تا از گوشی خود استفاده کنید. با این‌حال در سری سوم ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ، این مشکل برطرف خواهد شد و ساعت‌مچی هوشمندتان، عملکردی مستقل از گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد خواهد داشت.

image

اپل واچ 3 از نظر طراحی، تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد و همان طراحی مربعی شکل خود را حفظ کرده است. در کنترل سنتر اپل واچ 3 نیز، قابلیتی برای نظارت بر امکان برقراری تماس تلفنی وجود دارد؛ همچنین، آیکون‌های نقطه‌ای که پیش‌تر در سیستم‌عامل iOS برای نمایش وضعیت پوشش‌دهی شبکه کاربرد داشت، در سیستم‌عامل watchOS نیز ارائه خواهد شد.

اپل واچ 3 در تاریخ 21 شهریور به همراه آیفون 8 و آیفون 7s به صورت رسمی معرفی خواهد شد. گمان می‌رود ساعت‌مچی هوشمند جدید اپل نیز در مراسم معرفی آیفون‌های جدید، ارائه شود. همچنین گفته شده است که شرکت اپل، از Apple TV جدیدی با پشتیبانی از رزولوشن 4K رونمایی خواهد کرد.

فایل GM آی‌او‌اس 11، همچنین قابلیت‌ گوشی‌های هوشمند جدید اپل را نیز فاش کرده است. از جمله این موارد، می‌توان به ارائه آیفون 8 با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و طراحی بدون لبه اشاره کرد. همچنین، تأیید شده است که آیفون پرچمدار جدید اپل با نام «آیفون X» راهی بازار خواهد شد؛ این در حالی است که دو آیفون دیگر با نام آیفون 7s و 7s Plus عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)