خانهاخبار
انتشار تصاویر از فضای داخلی سالن استیو جابز پیش از مراسم رونمایی آیفون 8

انتشار تصاویر از فضای داخلی سالن استیو جابز پیش از مراسم رونمایی آیفون 8

اخیرا تصاویری در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده که احتمالا مربوط به فضای داخلی سالن استیو جابز است. سالنی که در مقر جدید اپل یعنی «اپل پارک» واقع شده و قرار است میزبان مراسم رونمایی از آیفون 8 باشد.
۱۳۹۶/۶/۱۷

 

مقر جدید اپل با نام «اپل پارک» علاوه بر تمامی جاذبه‌های منحصر به فردش یک سالن بی‌نظیر را نیز در خود جای داده است؛ سالنی که نام بنیان‌گذار فقید اپل یعنی استیو جابز را یدک می‌کشد. پیش از این تنها در رندرهای کامپیوتری و تصاویر هوایی موفق به تماشای سالن استیو جابز شده بودیم، اما به تازگی عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که فضای داخلی این سالن را که هنوز عملیات ساخت‌وساز آن به اتمام نرسیده، به تصویر کشیده است.

image

این سالن هزار نفری در خارج از حلقه اصلی اپل پارک و روی یک تپه مشرف به محوطه آن بنا شده است. از آن جایی که بخش عمده‌ای از سازه این سالن زیر زمین قرار گرفته، شکل و شمایل آن تاکنون از دید همگان مخفی باقی مانده بود. اما تصاویری که به تازگی از مراحل ساخت‌وساز این سالن به بیرون درز کرده می‌تواند تا حدودی ما را با ابعاد و فضای کلی این سالن آشنا کند؛ سالنی که قرار است میزبان رویداد بزرگ پیش روی اپل در تاریخ دوازدهم سپتامبر یعنی رونمایی از آیفون 8 باشد.

از آنجایی که تمام آنچه در این تصاویر پیداست با روکش‌های پلاستیکی پوشانده شده است، به سختی می‌توان شکل و شمایل نهایی این سالن را حدس زد. طرح و شمای کلی این سالن اما با آنچه پیش‌تر توسط Neil Cybart در توییتر منتشر شده بود، همخوانی دارد. فضای داخلی این سالن به صورت دو طبقه ساخته شده که در دو طرف آن پلکان‌هایی در نظر گرفته شده است. با پایین رفتن از پله‌ها به محل نشستن تماشاچیان می‌رسیم که با صندلی‌های استادیومی پر شده است. به نظر می‌رسد که تمام سطوح این سالن با روکش‌های چوبی شفاف پوشانده شده است، با این حال هنوز برای قضاوت زود است و باید منتظر اتمام مراحل ساخت بمانیم.


طرح اپل پارک که حاصل رویاپردازی و خلاقیت بی‌کران استیو جابز است، بالغ بر 2.8 میلیون متر مربع مساحت دارد که بخش عمده‌ای از آن به فضای سبز اختصاص داده شده است. زمانی که این محل افتتاح شود، علاوه بر تمامی بخش‌ها، دارای یک مرکز تحقیق و توسعه (R & D)، یک فروشگاه محصولات اپل، دو مسیر پیاده‌روی 2 مایلی و مهم‌تر از همه بزرگ‌ترین تاسیسات انرژی خورشیدی جهان خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)