خانهاخبار
سئات، لئون کاپرا R با توان 310 اسب بخار معرفی شد

سئات، لئون کاپرا R با توان 310 اسب بخار معرفی شد

سئات، قدرتمندترین خودروی تاریخ خود را با 310 اسب بخار قدرت معرفی کرد.
۱۳۹۶/۶/۱۷

زمانی که سئات لئون جدید را معرفی کرد، نسخه کاپرا (که نام محصولات عملکردی کمپانی بر روی خودروهایش است) 10 اسب بخار قدرت بیشتری دریافت کرد که مجموع قدرت آن را به 300 اسب بخار می‌رساند. این در حالی بود که فولکس واگن گلف R، با 310 اسب بخار هنوز هم قدرتمندتر از لئون کاپرا جدید بود. اما به لطف جدیدترین تغییراتی که بر روی نسخه جدید انجام شده، می‌تواند از نظر قدرت با رقیب نامدار خود برابری کند.

image

البته در حالی که فولکس واگن گلف R یک خودروی معمولی است که همه می‌توانند آن را خریداری کنند، سئات لئون کاپرا R یک مدل خاص است که تولید آن به 799 نسخه محدود می‌شود. البته این قدرت تنها برای نسخه با جعبه دنده دستی عرضه می‌شود و نسخه با جعبه دنده اتوماتیک همان قدرت 300 اسب بخاری دارد. البته اضافه شدن پسوند R به این معنا نیست که این خودرو همانند رقیب آلمانی خود از فولکس واگن، به سیستم چهار چرخ متحرکه عرضه می‌شود و این لئون رده بالا تنها به صورت دیفرانسیل جلو در دسترس است. اگر شما به دنبال یک خودروی چهار چرخ متحرک هستید و از دست دادن 10 اسب بخار قدرت برایتان مهم نیست، می‌توانید به سراغ لئون کاپرا واگن 300 اسب بخاری بروید.

برای ایجاد تمایز لئون کاپرا R با نسخه‌های پایین‌تر، سئات قطعات فیبر کربنی را برای برای اسپویلرهای جلو و عقب، ورودی‌های هوای جلو بزرگتر و آینه‌های جدید با نشان «Cupra» در نظر گرفته است. در نمای جانبی هم رکاب‌های جدید به همراه اسپویلر عقب متصل به سقف خودنمایی می‌کنند.

image

خریداران می‌توانند از میان دو رنگ مشکی و سبز پیرنه به صورت استاندارد و یا رنگ سفارشی آبی مات که قیمت بیشتری دارد، برای رنگ بدنه انتخاب کنند. همه نمونه‌های تولیدی، تغییرات سخت‌افزاری دیگری را هم دریافت می‌کنند مانند سیستم اگزوز جدید، ترمزهای برمبو بهبود یافته، و سیستم کنترل شاسی پویا.

اولین نمایش عمومی سریع‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ سئات، در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهد بود. از دیگر خودروهای سئات که در این رویداد مهم به نمایش در خواهند آمد، کراس اوو کامپکت آرونا جدید و سوپرمینی ایبیزا هستند که ایبیزا از موتور 1.0 لیتری TGI بهره می‌برد. همچنین سئات در این رویداد، نام خودروی شاسی بلندر میدسایز خود را هم اعلام خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)