خانهاخبار
میان رده جدید موتورولا مجوز TENAA دریافت کرد

میان رده جدید موتورولا مجوز TENAA دریافت کرد

گوشی میان رده جدیدی از برند موتورولا در پایگاه رگولاتوری چین دیده شد. XT1799-2 یک گوشی با صفحه 5.2 اینچی است و طاهرا چین اولین میزبان آن خواهد بود.
۱۳۹۶/۶/۱۷

یک گوشی جدید موتورولا با شناسه XT1799-2 از TENAA، رگولاتوری چین، مجوز ساخت دریافت کرد. این گوشی که هنوز نام تجاری‌اش را نمی‌دانیم، به حسگر اثرانگشت در دکمه فیزیکی خانه مجهز شده و دوربین اصلی با نمای گرد هم در پنل پشت آن تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی برخلاف سایر گوشی‌های موتورولا که امسال عرضه شدند، تنها یک لنز دارد و فلش LED دوگانه زیر آن قرار گرفته است.

دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور این گوشی در کناره سمت راست فریم تعبیه شده‌اند و لوگوی موتورولا روی هر دو پنل جلو و پشت آن دیده می‌شود. به نظر می‌رسد فریم XT1799-2 از جنس فلز ساخته شده و یک گوشی میان رده است. گوشی مذکور صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 فول اچ دی، 3 / 4 گیگابایت رم و 32 / 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و با کارت حافظه جانبی microSD تا 128 گیگابایت ارتقا می‌یابد. فهرستی که پایگاه TENAA منتشر کرده است ادعا می‌کند این گوشی به پردازنده 2 هسته‌ای با قدرت فرکانس 1.5 گیگاهرتز مجهز می‌شود اما معتقدیم این جزئیات اشتباه است. XT1799-2 احتمالا به یک پردازنده 4 یا 8 هسته‌ای از مدیاتک یا کوالکام اسنپ‌دراگون مجهز می‌شود. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید نوقا نسخه 7.1.1 خواهد بود و موتورولا هم قطعا چند اپلیکیشن به آن اضافه می‌کند.

این فهرست همچنین مدعی شده است هر دو دوربین اصلی و سلفی گوشی مذکور 8 مگا پیکسلی هستند. ظرفیت باتری غیرقابل تعویض این گوشی 2810 میلی‌آمپر گزارش شده است و احتمالا به تکنولوژی شارژ سریع مجهز می‌شود. اگر فهرست TENAA کاملا صحت داشته باشد، XT1799-2 موتورولا در رنگ‌های مشکی، صورتی و نقره‌ای معرفی می‌شود. ابعاد این گوشی 150 × 73.5 × 8.2 میلی‌متر گزارش شده است و 157 گرم وزن دارد. با توجه به این موضوع که گوشی مذکور ابتدا از رگولاتوری چین مجوز دریافت کرده است، حدس می‌زنیم موتورولا ابتدا آن را در همین کشور عرضه کند. هنوز تاریخ رسمی معرفی این گوشی مشخص نشده است اما احتمالا به‌زودی شاهد برگزاری رویداد معرفی‌اش خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)