خانهاخبار
پرچم‌دار LG V30 با قیمتی بیشتر از 1000 دلار در اروپا عرضه خواهد شد!

پرچم‌دار LG V30 با قیمتی بیشتر از 1000 دلار در اروپا عرضه خواهد شد!

یک هفته از زمان معرفی گوشی پرچم‌دار LG V30، گذشته است و براساس اطلاعات به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید ال‌جی در برخی از کشورهای اروپایی بیشتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت!
۱۳۹۶/۶/۱۵

یک خرده‌فروش رومانیایی، به‎تازگی گوشی LG V30 را در فروشگاه خود با قیمت 3999.90 LEI لیست کرده است؛ به عبارت بهتر، پرچم‌دار جدید الجی با قیمت 870 یورو در اروپا یا 1036 دلار در این کشور عرضه می‎شود. از آنجایی‌که در رومانی، مالیات بر ارزش افزوده 19 درصد است؛ خریداران در سایر کشورهای اروپا که مالیات بر ارزش افزوده بیشتری دارند، باید مبلغ بالاتری را برای خریداری LG V30 پرداخت کنند. به عنوان مثال در کشورهایی مانند کرواسی یا مجارستان که میزان مالیات بر ارزش افزوده 25 و 27 درصد است؛ LG V30 بیشتر از 1036 دلار قیمت‌گذاری می‌شود!

image

در ایالات متحده نیز که نسخه «آنلاک» پرچم‌دار جدید LG با قیمت 749.99 دلار عرضه می‌شود. البته خرده‌فروش رومانیایی که LG V30 را لیست کرده است، ادعا می‌کند که عرضه این گوشی در اواخر ماه سپتامبر آغاز خواهد شد؛ این در حالی است که LG V30 در ایالات متحده، تنها پیش‌فروش خواهد شد و نباید انتظار داشت که پرچم‌دار جدید ال‎جی وارد بازار شود.
 

LG V30 در ایالات متحده، نزدیک به 200 دلار از گلکسی نوت 8 سامسونگ ارزان‌تر خواهد بود؛ بدین شکل، ال‌جی می‌تواند رقابت را برای پرچمدار جدید سامسونگ دشوار نماید.

image

LG V30 به عنوان پرچم‎دار جدید ال‌جی، به یک نمایشگر کشیده‌ی 6 اینچی با نسبت تصویر 2 به 1 مجهز شده؛ رزولوشن نمایشگر Quad HD + یا 1440 در 2880 پیکسل است. شرکت ال‌جی برای اولین‌بار از پنل «اولد» روی LG V30 استفاده کرده؛ پنل صفحه‌نمایش، البته P-OLED است. همچنین حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر در مقایسه با LG G6 باریک‌تر شده است.

 از نظر مشخصات سخت‎افزاری نیز، باید گفت که پرچم‌دار جدید ال‎جی با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، چهار گیگابایت رم، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی (با دریچه دیافراگم F1.6) و 13 مگاپیکسلی (با دریچه دیافراگم F1.9) استفاده می‌کند. در صورت خریداری LG V30، تنها 64 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر خود در اختیار خواهید داشت؛ این در حالی است که LG V30 + با 128 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۸
آقا پویا این خبری که میگی آقای چو همچین چیزی گفته تو هیچ سایت معتبر خارجی بهش اشاره نشد غیز از جی اس ام که حامی درجه یک سامهنگه مطمئن باش که خبر دروغ بود فقط اس 7 افسانه ای خوب اومد سعید چاخان

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۸
برو سعید هنگه جی 5 کجا ضرر کرد با اون سطح تبلیغات کمش بالای 14 15 میلیون فروخت جی 6 خم ضرر نکرد هنگ 7 تتونبا این هزینه تبلیغ سر سام آور 20 میلیونم نفروخت

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۸
اولا سعید الجی هیچ وقت مشکل باطری نداشتع دوما این بوت لوپ از کجات اومده راجب سایه بدون شایعس و برای سر کار گذاشتن آماتورایی مثل تو. اتفاقا من بیشتر از فن های سام اس 6 و اس 7 و 8ادج و آیفون 6 اس و...شنیدم که گفتن گوشی های سوپر املت و بک لایتمون سایه میندازه راجب الجی هنور چیزی ثابت نشده!!! امثال توهه سوما این الجی 2 3 آمار آمریکا رو داره یه خبر چرتی بود که همون روزم تو خبر زده بود بر اساس آمار اولیه که دقیق نبود چهارما این که الجی وی 30 به زودی گندش مثل پرچمدارای قبلی و جدید شوت 8 در میومد باید بگم که سخت در اشتباهی بذا. بیاد بازار خودت اولین نفری هستی که از ذوق میری باهاش کار کنب و اون موقع میفهمی که با هنگ 6 ت چقدر فرق می کنه

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۸
علی از کدوم دنیا خرف میزنی نگاه به چهار سایت خارجی نامعتبر می کنی اتفاقا باطری الجی خیلی خوبه حتی جی 5 اس 7 هم بهتره

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۱۸
تو هم فقط چرت بگو و توهم بزن که بوت لوپ میشه بذار بیاد قیافه فن های یامهنگ دیدن داره