خانهاخبار
ویدیوی واقعی از آیفون 8 اپل؛ خبری از حاشیه اضافی و دکمه Home نیست!

ویدیوی واقعی از آیفون 8 اپل؛ خبری از حاشیه اضافی و دکمه Home نیست!

ویدیوی جدیدی از آیفون پرچمدار جدید اپل به‌دست آمده است که مدل واقعی آیفون 8 را نشان می‌دهد. مدل فاش شده، روشن است و البته در این ویدیو خبری از دکمه‌های نرم‎افزاری مانند دکمه Home نیست!
۱۳۹۶/۶/۱۵

کم‌تر از یک هفته به معرفی آیفون‌های 2017 اپل باقی مانده است و شایعات زیادی در طی چند هفته اخیر، از آیفون پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‎ها به‌دست آمده که مشخصات آن‎را فاش می‎کند. به‌تازگی، ویدیویی منتشر شده است که ادعا می‌شود نمونه واقعی آیفون 8 را به نمایش می‌گذارد.

آنچه که در این ویدیو دیده می‌شود، شاید آیفون پرچم‌دار جدید اپل باشد  با طرح‌های ساختگی که از آیفون 8 در طی چند ماه اخیر دیده‌ایم، مطابقت دارد. همان‌طور که مشاهده می‎شود آیفون جدید اپل به نمایشگر تمام‌صفحه مجهز شده است و هیچ دکمه Touch ID در زیر صفحه‌نمایش وجود ندارد. همچنین در بالای صفحه‌نمایش بریدگی دیده می‌شود که برای جای‌گیری دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی درنظر گرفته شده است.

همچنین، برنامه‌های سیستم‌عامل iOS مانند Safari و Messages روی این گوشی نصب شده و زبان آن چینی است؛ به همین جهت، می‌توان تا حدی به صحت این ویدیو اعتماد کرد. البته، وب‌سایت BGR ادعا می‌کند که در Status Bar وضعیت چینش آیکون‌ها برخلاف چیزی است که در سیستم‌عامل iOS دیده‌ایم. به همین جهت، ممکن است ویدیو فاش شده جعلی باشد و تنها یک گوشی‌ اندرویدی را با لانچر به نمایش بگذارد.

آیفون 8 اولین محصول اپل خواهد بود که از نمایشگر OLED استفاده می‌کند؛ اندازه نمایشگر، 5.8 اینچ است و تنها 5.1 اینچ از صفحه‌نمایش در دسترس کاربر خواهد بود. گفته می‌شود سایر قسمت‌های نمایشگر به دکمه‏های نرم‌افزاری مانند دکمه Home اختصاص خواهد یافت. هرچند در این ویدیو، خبری از دکمه Home یا قسمت Function Area که محل جای‌گیری دکمه‌های نرم‌افزاری در پایین صفحه خواهد بود؛ نیست و تمامی صفحه‌ها قابل استفاده است.

اپل در تاریخ 21 شهریور از آیفون 8، آیفون X یا آیفون ادیشن رونمایی خواهد کرد؛ بسیاری مدعی هستند که پرچم‌دار جدید اپل «آیفون ادیشن» نام خواهد گرفت و اپل از نام آیفون 8 و آیفون 8 پلاس برای دو گوشی دیگر که تغییر چندانی در مقایسه با آیفون 7 و آیفون 7 Plus ندارند، استفاده می‌کند.

آن‌طور که شایعات نشان می‌دهد، ممکن است اپل آیفون 8 را در سه مدل با ظرفیت 64، 256 و 512 گیگابایت عرضه نماید. همچنین، این امکان وجود دارد که پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها تنها در دو مدل با 128 و 256 گیگابایت حافظه عرضه شود. برخلاف آیفون 8، دو آیفون دیگر اپل یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس (که در شایعات گذشته با نام آیفون 7s و 7s Plus از آن‌ها یاد شده است) مانند نسل قبل در سه مدل با ظرفیت 32، 128 و 256 گیگابایت راهی بازار خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۶/۱۵
کاملا ساختگی است .در آی او اس ۱۱خط آنتن شبیه اندروید شده فقط در سمت چپ قرار دارد ولی این ویدیو خط آنتن را شبیه ورژن ۱۰ سیستم عامل نشان میدهد (نقطه ای)

Younes Adeli

۱۳۹۶/۶/۱۵
این یکی از تم های مخصوص گوشی های سامسونگه که میتونید از Theme Store دانلود کنید؛ به همین راحتی:)))

Raptor

۱۳۹۶/۶/۱۵
معلومه که واقعی نیست.
اگه دقت کنین اون قسمتی که جای دوربین جلو و سنسواری مربوط به
تنظیم نور و سنسور تشخیص چهره هست
انگار یه نوار مشگی برای جدا کردن استفاده کرده خیلی هم بد چسبونده
به نظر بیشتر شبیه s8 هستش که خیلی سعی کرده شبیه ایفون درستش کنه حالا با تم یا لانچر

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۶/۱۵
با سلام خدمت مدیر سایت و دوستانی که این سایت دوس داشتنی رو دنبال میکنند.
با دیدن این کلیپ 10 ثانیه ای اولین چیزی که واضح میشه دید اینه که این گوشی اصلا هیچ ربطی به آیفون 8 نداره !!
با توجه به مشخصات IOS 11 که توی خیلی از سایت ها از جمله خود سایت اپل مشاهده شده آیکن یا بهتره بگم نشانگر وضعیت آنتن در سمت چپ قرار داره که توی این تصویر در سمت راست دیده میشه مورد بعدی زبان چینی و اپلیکیشن های چینی اونه که این اپلیکیشن ها بیشتر توی سیستم عامل اندروید دیده میشن و میشه گفت این گوشی یک نمونه کپی شده یا طرح آیفونه که حالا بنا به دلایلی که معلوم هم نیست، ازین گوشی در تاریکی فیلم تهیه شده تا تشخیص اصل بودن آن هم سخت به نظر برسه.(شاید بعضی از دوستان بگن خب شاید این کاربر زبان گوشی رو تغییر داده ، ولی چیزی که مشخصه صفحه ای هستش که آیفون توی تمام نسخه های IOS از اون برای وضعیت آب و هوا و نتیفیکیشن و در سمت چپ ترین صفحه منو اصلی گوشی وجود داره که در این ویدئو چنین چیزی به چشم نمیخوره)
مورد بعدی رو میشه از Bold نبودن تیتر اپلیکیشنی رو که کاربر اجرا میکنه فهمید. در IOS 11 یکی از تغییراتی که به چشم میخوره Bold بودن اسم اپلیکیشن ها هنگام اجرای اونهاست که اینجا هم خبری از اون نیست
در کل هنوز تصویر درستی از گوشی جدید شرکت اپل وجود نداره که با قاطعیت بگه این آیفون 8ی هست که قرار 7 روز دیگه با توجه به تاریخ این نوشته رونمایی بشه و همه تصاویر و کلیپ ها فقط شبیه سازی و تصوراتی هست که در مورد اون منتشر شده که بعید نیست همین طور هم باشه
ممنون که با من همراه بودین و برای خوندن نظراتم وقت گذاشتید.