خانهاخبار
هرآنچه که از یک مینی انتظار می‌رود اما با صدای کمتر

هرآنچه که از یک مینی انتظار می‌رود اما با صدای کمتر

مینی کانسپت الکتریکی خود را در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۱۳

مینی اظهار کرده است که کانسپت جدید این کمپانی برای رانندگی در محیط‌های شهری طراحی شده است، خیابان‌های شلوغی که در آن خودروهای کوچک برقی با باتری‌های شارژ شده بسیار مناسب‌تر از خودروهایی با باک‌های پر از سوخت هستند.

image

هر چند اینچنین خودروهایی در حال حاضر موجودند اما مینی کانسپت جدید خود را حلمه‌ای به قلمرو خودروهای الکتریکی می‌داند که طراحی نمادین ، آرامش ساحل در شلوغی شهر و حس سواری خودرو کروک را همزمان به ارمغان می‌آورد.

از بیرون که به این خودرو می‌نگریم همه چیز سر جای خودش قرار گرفته و چیزی جز یک مینی سه در مناسب نمی‌بینیم. الگوی نقاشی این خودرو از مینی مدل E قرض گرفته شده و ترکیب رنگ نقره‌ای با زرد یکنواخت زیبایی خاصی به آن بخشیده است. هرچند جلوپنجره آن تقریبا بسته است اما هواکش‌های مجازی جلوی خودرو یادآور آنست که موتور این خودرو آنچنان هم خنک کار نمی‌کند و گفته می‌شود این طراحی آیرودینامیکی صرفا برای افزایش کارایی صورت گرفته است.

از آنجا که اگزوزی در کار نیست عقب خودرو طراحی یکنواختی داشته و یک بال ظریف و ساده، جلوه ویژه‌ای به آن بخشیده است. سپرهای این خودرو طراحی فوق العاده‌ای دارند که از جنس فایبرگلاس بوده تا وزن آن مناسب باشد. زیباترین نکته در طراحی این خودرو چراغ‌های عقب آن است که به شکل پرچم بریتاینا طراحی شده و هرکدام نیمی از پرچم اتحادیه جک را در خود جا داده دارند.

آنچه که شاید خیلی جالب به نظر نرسد رینگ‌های 19 اینچی آن است که با فناوری چاپ سه‌بعدی ساخته شده است. اطلاعات دقیقی از مشخصات عملکردی این خودرو موجود نیست و باید منتظر رونمایی آن در نمایشگاه خودرو فرانکفورت بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)