خانهاخبار
زمان انتشار آپدیت اندروید اوریو برای نکسوس 6P گوگل مشخص شد

زمان انتشار آپدیت اندروید اوریو برای نکسوس 6P گوگل مشخص شد

آن‌طور که پیداست، تنها تا چند روز آینده نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید با نام Android Oreo برای گوشی نکسوس 6P گوگل منتشر خواهد شد.
۱۳۹۶/۶/۱۳

سیستم‌عامل اندروید اوریو، به‌تازگی معرفی شده است و سری گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال نیز به این نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی شده‎اند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوشی نکسوس 6P نیز تا چند روز دیگر، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را تحت عنوان یک آپدیت OTA دریافت خواهد کرد.

براساس اطلاعاتی که توسط یک اپراتور کانادایی ارائه شده، انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو 8.0 برای گوشی نکسوس 6P در تاریخ 11 ستامبر (20 شهریور) برنامه‌‍ریزی شده است. با این‌حال، اعلام شده که شاید تاریخ مذکور تغییر پیدا کند.

image

شرکت گوگل، پیش‌تر در طی توئیت رسمی خود تأیید کرده بود که گوشی‌های پیکسل، پیکسل ایکس‌ال، نکسوس 5X، نکسوس 6P، تبلت پیکسل C و نکسوس Player به‏روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‎کنند. با این‏حال، هیچ اشاره رسمی از جانب این شرکت به زمان عرضه آپدیت اندروید O برای گوشی‎های نکسوس نشده بود.

اندروید اوریو با قابلیت‌های متنوعی همراه شده است؛ از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ویژگی Picture in Picture برای نمایش همزمان دو برنامه در کنار یک‎دیگر (یک برنامه به صورت کوچک‌شده در گوشه نمایشگر اجرا می‌شود و می‌توانید از برنامه دیگر به صورت تمام صفحه استفاده کنید)، نظارت بیشتر بر مصرف باتری و جلوگیری از مصرف بیش از حد شارژ باتری توسط برنامه‌های مختلف، اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)