خانهاخبار
با این دوربین مشابه پولاروید، تصاویر GIF یا متحرک را چاپ کنید!

با این دوربین مشابه پولاروید، تصاویر GIF یا متحرک را چاپ کنید!

یک طراح و سازنده هندی با الهام از دوربین‌های پولاروید قدیمی که تصاویر را بلافاصله چاپ می‌کنند و تحویل می‌دهند، دوربینی ساخته است که قادر است تصاویر متحرک GIF ضبط و بلافاصله آن را چاپ کند.
۱۳۹۶/۶/۱۳

حتما اسم دوربین پولاروید به گوش‌تان خورده است. دوربین‌هایی که بلافاصله بعد از ثبت عکس، آن را روی کاغذ چاپ می‌کنند و تحویل‌تان می‌دهد. اما اگر همچین دوربینی برای ویدئوهای کوتاهی که به فرمت GIF ذخیره می‌شوند وجود داشته باشد چه؟

image

آبیهشک سینگ (Abhishek Singh)، طراح، برنامه‌نویس و مخترع جسور هندی تصمیم گرفت که چنین دوربینی را بسازد. وی اسم دوربین خود را «InstaGif NextStep» گذاشته است و می‌گوید چنین ایده‌ای را از Polaroid OneStop الهام گرفته است. این دوربین پولاروید، چند لحظه را ضبط می‌کند سپس یک تصویر GIF را به شما تحویل می‌دهد.

image

سینگ مهارت‌های مختلفی را در زمینه‌های سخت‌ افزار، نرم افزار، مدل سازی و چاپ سه بعدی، طراحی مدار، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، طراحی و ساخت را به کار گرفته است تا این دوربین جالب و جذاب را بسازد. وی جزئیات و مراحل ساخت این دوربین را در یک پست توضیح داده است. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

همان طور که در ویدئو می‌بینید این دوربین را می‌توانید به راحتی در دست‌تان بگیرید و دکمه‌ را فشار دهید تا چند ثانيه‌ای از لحظات‌تان را ثبت کند. پس از چندی تصویر شما از دوربین بیرون می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

آرتین

۱۳۹۶/۶/۱۳
به روزنامه‌های مجموعه‌ی هری پاتر فکر کنین یه لحظه... به کجا داریم میریم واقعن؟ :))

محمد

۱۳۹۶/۶/۱۳
خيلى مسخره بود. عكسى در كار نيست، فيلم ضبط ميشه، به حافظه ى اون مستطيل زمخت منتقل ميشه، اونم دوباره تو ال سى دى نشونش ميده! اين اگه توليد انبوه بشه، هر يه دونه فيلمش(اون مستطيل بدتركيب سفيد) ١٠٠ تومن ميشه! اولش فكر كردم شايد مثلا ٣٠ تا عكس پشت هم چاپ ميكنه تا تند تند ورق بزنيم، متحرك ديده بشه. اين هنديا هم يه چيزيشون ميشه ها...