خانهاخبار
وسترن دیجیتال از هارد تحت شبکه بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

وسترن دیجیتال از هارد تحت شبکه بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

«مای کلود هوم (My Cloud Home)» نام ذخیره‌ساز تحت شبکه بی‌سیم جدید وسترن دیجیتال است. این هارد دیسک تحت شبکه نسبت به نسخه پیشین خود یعنی مای کلود (My Cloud) ظاهر خوش رنگ و لعاب‌تری دارد و اپلیکیشن توسعه داده شده برای آن هم بهبود یافته است.
۱۳۹۶/۶/۱۲

وسترن دیجیتال از نسخه جدید ذخیره‌ساز تحت شبکه بی‌سیم خود رونمایی کرد. این ذخیره‌ساز طراحی زیباتری نسبت به نسخه قبلی دارد، راه‌اندازی آن آسان‌تر است و اپلیکیشن آن هم بهبود یافته است. مهم‌ترین تفاوتی که در نگاه اول در طراحی جدید این ذخیره‌ساز به چشم می‌خورد این است که وسترن دیجیتال سبک طراحی «کتابی» را کنار گذاشته و به طراحی «جعبه‌ای» روی آورده است. همان‌طور که از تصویر این دستگاه هم پیداست، طراحی جعبه‌ای و دو تکه این ذخیره‌ساز و بافت ویژه قسمت پایینی، ظاهری چشم‌نواز به آن بخشیده است.

image

این ذخیره‌ساز به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌هایتان رو به صورت بی‌سیم در آن ذخیره کنید و سپس از هر مکان و در هر زمانی به آن فایل‌ها از طریق اینترنت دسترسی داشته باشید. البته این نسخه جدید با نسخه قبلی خود کمی متفاوت است، از جمله اینکه نام آن از مای کلود (My Cloud) به مای کلود هوم (My Cloud Home) تغییر کرده و دارای یک اپلیکیشن جدید هم هست. این اپلیکیشن شاهد بازطراحی جدیدی نسبت به نسخه پیشین بوده و از آن بسیار تر و تمیزتر است. البته وسترن دیجیتال هنوز اطلاعات دقیقی از این اپلیکیشن در اختیار رسانه‌ها قرار نداده اما به نظر می‌رسد که از نسخه قبلی بسیار بهتر باشد و توانسته به زبان طراحی Holo-era اندروید نزدیک شود.

هنوز به طور کامل معلوم نیست که این اپلیکیشن جدید قرار است چه قابلیت‌های اضافه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. وسترن دیجیتال، قابلیت این اپلیکیشن برای هم‌خوانی با سرویس‌های ابری ذخیره داده از جمله دراپ‌باکس (Dropbox) و پلکس (Plex) را بسیار برجسته کرده، چیزی که البته در نسخه فعلی این اپلیکیشن هم قابل دسترس است. ظاهرا ذخیره‌سازهای جدید را می‌توان به طور کامل به کمک تلفن همراه تنظیم و راه‌اندازی کرد که یک قابلیت جدید است که پیش‌تر امکان‌پذیر نبود. نماینده کمپانی وسترن دیجیتال می‌گوید که ذخیره‌سازهای جدید از پایه برای این پلتفرم جدید نرم‌افزاری طراحی شده‌اند، بنابراین اپلیکیشن جدید روی نسخه فعلی ذخیره‌سازهای مای کلود قابل دسترس نخواهد بود.

این ذخیره‌سازها هم‌اکنون با قیمت 159.99 دلار برای مدل 2 ترابایتی و 699.99 دلار برای مدل 16 ترابایتی برای فروش روانه بازار شده‌اند. مدل 16 ترابایتی این دستگاه که با نام مای کلود هوم دو (My Cloud Home Duo) عرضه شده، به صورت دوئال درایو است و فایل‌ها را در دو دیسک مجزا ذخیره می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)