خانهاخبار
لنوو از اسپیکر هوشمند مجهز به الکسا رونمایی کرد

لنوو از اسپیکر هوشمند مجهز به الکسا رونمایی کرد

کمپانی لنوو، در حاشیه نمایشگاه IFA 2017، از اسپیکر هوشمندش که به دستیار دیجیتالی الکسا مجهز شده است رونمایی کرد. اما این اسپیکر یک ویژگی خاص دارد که تنها با تلبت‌های اندرویدی این شرکت کار می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۱۱

یکی از محصولاتی که امسال شرکت‌های مختلف به آن توجه کردند، اسپیکرهای هوشمند خانگی بود که در نمایشگاه IFA،  چندین مدل از این نوع بلندگوها با برندهای مختلف و با استفاده از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت معرفی شدند.

برای فعال کردن اسپیکر لنوو کافی است بگویید hello و یا الکسا را صدا بزنید. این اسپیکر هوشمند به یک پورت USB در کناره دستگاه مجهز است که امکان اتصال تبلت‌های اندرویدی لنوو و تبدیل شدن به یک ایستگاه مالتی مدیا را فراهم می‌کند. 

ایده جدید لنوو جذاب است، اما شاید بهتر بود که به غیر از تبلت‌های اندرویدی این شرکت از سایر تبلت‌ها هم پشتیبانی ‌می‌کرد. دستیار صوتی الکسا شرکت آمازون کم کم برای ارایه بازخوردهای بصری آماده می‌شود که اولین تجربه آن را در دستگاه Echo Show آمازون دیدیم. بنابراین، باید منتظر اسپیکرهای هوشمندی باشیم که علاوه بر صوت، از طریق صفحه نمایش هم با ما در تعامل خواهند بود. البته استفاده از این اسپیکر به همراه تبلت می‌تواند تجربه تماشای فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی آنلاین را در هر مکان برای کاربر لذت بخش‌تر نماید و احتمالا در آینده کمپانی چینی از این ترکیب برای ارایه قابلیت‌های جدیدتر نیز استفاده خواهد کرد.

توان خروجی اسپیکر جدید سه وات است و دو میکروفون برای تعامل با الکیا در آن تعبیه شده که لنوو مدعی است این نوع میکروفون قادر به دریافت فرمان‌های صوتی تا فاصله ۳ متری از دستگاه است که البته برای یک اسپیکر هوشمند فاصله ۳ متری چندان هم جذاب و خاص نیست. در حال حاضر این گجت هوشمند با تبلت‌های اندرویدی زیر از شرکت لنوو سازگار است:

  • Tab 4 8
  • Tab 4 10
  • Tab 4 8 Plus
  • Tab 4 10 Plus

لنوو اعلام کرده که این دستگاه در اکتبر و با قیمتی حدود ۷۰ دلار وارد بازار می‌شود.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)