خانهاخبار
Honor 7X؛ میان‌رده جدید هوآوی با نمایشگر Full HD و پردازنده Kirin 670

Honor 7X؛ میان‌رده جدید هوآوی با نمایشگر Full HD و پردازنده Kirin 670

گوشی جدید هوآوی، که براساس شایعات Honor 7X نامیده می‎شود، تأییدیه 3C را دریافت کرده است. به همین جهت انتظار می‌رود این گوشی به صورت رسمی معرفی شود.
۱۳۹۶/۶/۱۱

مدت‌هاست شایعاتی مبنی بر عرضه محصولات جدید ساب‌برند «آنر» وجود دارد و آخرین شایعات از احتمال عرضه یک محصول جدید با نام Honor 7X خبر می‎دهد. آن‌طور که پیداست این گوشی موفق شده است تأییدیه 3C را دریافت نماید؛ دریافت این تأییدیه سبب شده است تا مشخصات فنی Honor 7X را بدانیم.

از نظر حافظه رم Honor 7X با چهار گیگابایت رم همراه خواهد بود. همچنین در دو نسخه با 32 و 64 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. گوشی جدید هوآوی با این مشخصات از تراشه میان‎رده Kirin 670 هوآوی استفاده می‌کند که چیپ‎ست 12 نانومتری است و به هشت هسته پردازشی مجهز شده است. واحد پردازشگر گرافیکی Mali G72 MP4، پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد.

image

همچنین سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 روی Honor 7X نصب شده است و پوسته EMUI 5.1، رابط‌کاربری سیستم‌عامل را شخصی‌سازی می‎کند. مانند Honor V9، این گوشی با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود که یک سنسور، رنگی و دیگری مونوکروم است.

گوشی جدید هوآوی به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Full HD مجهز خواهد شد؛ که در مقایسه با Honor V9 رزولوشن کم‌تری دارد. از نظر طراحی، این گوشی کم و بیش به Honor V9 شباهت خواهد داشت. در رابطه با قیمت احتمالی، پیش‌بینی می‌شود مدل 32 گیگابایتی با قیمت 228 دلار و مدل 64 گیگابایتی با قیمت 274 دلار عرضه خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۷/۲۷
اولین نفر میخرامیش عالللیه یق

محسن

۱۳۹۶/۶/۱۱
این گوشی مشخصاتش بالاتر از nova 2 plus است، فک نمی کنم قیمتش کمتر از 1.300 باشه، هواوی که نمیاد یه گوشی با مشخصات بالاتره یکی از میان رده هاشو با قیمت پایین تر از اون بفروشه

محمد

۱۳۹۶/۶/۱۱
اگه تا800 باشه خیلی خوبه

محمدرضا

۱۳۹۶/۶/۱۱
این گوشی از نوا2 پلاس بهتره

محمدرضا

۱۳۹۶/۶/۱۱
این گوشی خریدن داره هم قویه وهم خوشگله فقط قیمتش زیر یک میلیون باشه دیگه عالیه