خانهاخبار
گوگل از بلندگوهای هوشمند جدیدی با دستیار صوتی Google Assistant رونمایی کرد

گوگل از بلندگوهای هوشمند جدیدی با دستیار صوتی Google Assistant رونمایی کرد

به‌تازگی، سه بلندگوی هوشمند شخص ثالث توسط گوگل با دستیار صوتی Google Assistant در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شده است. همچنین، اعلام شده است که لوازم هوشمند خانگی ال‌جی به‌زودی از دستیار صوتی گوگل بهره‌مند می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۱۰

با عرضه SDK گوگل اسیستنت (دستیار صوتی اختصاصی گوگل) عرضه بلندگوهای هوشمند با این دستیار امکان‌پذیر شد. به همین جهت، شرکت گوگل از سه بلندگوی هوشمند رونمایی کرده است که از دستیار صوتی اختصاصی‌اش استفاده می‌کند؛ هرچند، این محصولات توسط گوگل تولید نشده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، اولین محصول معرفی شده بلندگوی هوشمند Anker است که Zolo Mojo نام دارد. این محصول، اولین بلندگوی هوشمند شرکت Anker نیست؛ اولین محصولی که توسط این شرکت عرضه شد، در واقع یک رقیب برای اکو دات آمازون است که Eufy Genie نامیده می‌شود.

image

شرکت Anker بلندگوی هوشمند Zolo Mojo را به عنوان یک محصول «رده‌پایین» توصیف کرده است که تنها 70 دلار قیمت دارد. Zolo Mojo از یک اسپیکر 5 واتی بهره می‌گیرد که با دو میکروفون همراه شده است؛ این بلندگو با پشتیبانی از گوگل کست، وای‌فای و بلوتوث عرضه خواهد شد. البته، این محصول مانند اکو دات محصو کوچکی نیست و با توجه به قیمت آن نیز، نباید انتظار داشته باشید صدای خروجی در حد و اندازه محصولات گران‌قیمت‌تر بازار باشد. شرکت Anker مدعی است بلندگوی هوشمندش را در اواخر ماه اکتبر عرضه خواهد کرد.

محصول دیگری که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شده است، در واقع توسط شرکت پاناسونیک توسعه یافته که GA10 نامیده می‌شود. بلندگوی هوشمند پاناسونیک از جنس آلومینیوم است و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. بلندگوی هوشمند GA10 پاناسونیک، می‌تواند صدای خروجی بلندی را ارائه دهد و در اوایل سال آینده عرضه می‌شود.

image

سومین محصول از بین بلندگوهای هوشمندی که با دستیار صوتی گوگل اسیستنت عرضه شده است، توسط یک شرکت چینی به تولید رسیده که شاید نام آن‌را نشنیده باشید! این محصول که TicHome Mini نامیده می‎شود، توسط شرکت Mobvoi به تولید رسیده که از پس انتشار ابزار SDK گوگل اسیستنت، شرکت سازنده آن‌را به دستیار صوتی اختصاصی گوگل مجهز کرده است. شرکت سازنده در حال‌حاضر به علاقه‎مندان توصیه می‌کند با ثبت ایمیل خود، از 30 درصد تخفیف در هنگام عرضه بهره‌مند شوند.

 به همراه این محصول، گوگل اعلام کرده است که لوازم خانگی هوشمند ال‌جی به زودی به دستیار صوتی Google Assistant مجهز خواهند شد. بدین شکل، می‌توانید از طریق دستورات صوتی با وسایل مختلف در خانه خود از قبیل لباس‌شویی یا ربات آشغال‌ جمع‌کن ال‌جی ارتباط برقرار نمایید.

اکثر محصولاتی که امروز توسط گوگل معرفی شده است، در ایالات متحده، استرالیا، انگلستان، آلمان، کانادا و فرانسه عرضه خواهد شد. البته، بلندگوهای هوشمند دیگری نیز معرفی خواهند شد که در روزهای آینده، به نمایش گذاشته می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)